زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتستان تقویت شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در دولت سیزدهم پروژه‌های متعددی برای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست تشریح و تبیین پروژه‌های شاخص دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف در بخش بهداشت، عدالت در سلامت و تسهیل دسترسی افراد به خدمات بهداشتی بوده، به نحوی که همه اقشار جامعه بتوانند از این خدمات به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در دولت سیزدهم در شهرستان دشتستان ۳۲ پروژه با اعتبار در حدود هزار میلیارد تومان افتتاح شده و یا در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: از این ۳۲ پروژه، ۱۷ پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

ملکی زاده همچنین بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بالغ بر ۸۳۶ میلیارد تومان در حال اجرامی باشد که به شاخص‌ترین آنها که بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و توسعه بخش اورژانس بزرگ‌سال با ظرفیت ۶۰ تختخواب است، می‌توان اشاره نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در هفته دولت امسال، ۷ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان در شهرستان دشتستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

ملکی زاده اظهار کرد: در حوزه بهداشت، افتتاح و بهره برداری از دو مرکز خدمات جامع سلامت در رود فاریاب و کلمه در بخش‌های ارم و بوشکان و همچنین آغاز عملیات اجرایی پانسیون پزشکان مرکز دهداران و تنگ ارم، مرکز خدمات جامع سلامت وحدتیه و امام سجاد شهر برازجان را داشته‌ایم و در حوزه درمان نیز افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان شهید گنجی برازجان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع که شهر برازجان به‌عنوان پایلوت این برنامه انتخاب شده بود، ۳۰ پایگاه سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در محلات مختلف شهر برازجان با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با حوزه سلامت راه‌اندازی شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ