اجرای دستور رئیس قوه قضائیه موجب کاهش مشعل‌سوزی در بوشهر شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اجرایی شدن مصوبه راهبردی سفر رئیس قوه قضائیه موجب کاهش یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گازسوزی در فلرهای استان بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز ظهر دوشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر اظهار کرد: سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر برکات فراوانی را برای مردم این استان داشته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تصریح کرد: امروز شاهد آزادی ۷۰ زندانی جرایم غیر عمد و همچنین رهایی پنج نفر از قصاص نفس هستیم که از همه خیرین و افرادی که در این کار خیر مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر افزود: در ۲۳ ماه گذشته ۴۵۸ دیدار با خانواده‌های زندانیان استان بوشهر داشته‌ایم و برای حل مسائل و مشکلات آن‌ها اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی، افزود: ارزش کالاهای تعیین تکلیف شده موجود در انبارهای اموال تملیکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود چهار هزار میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۲ حدود سه هزار میلیارد تومان و در پنج ماه نخست سال جاری حدود هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مهرانگیز بیان کرد: پس از صدور دستور هفت ماه پیش رئیس قوه قضائیه پیرامون دریافت عوارض آلایندگی از دستگاه‌های مختلف در استان بوشهر، تا به امروز نزدیک به یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از این عوارض وصول شده و اعتبار آن وارد استان شده است.

وصول مطالبات دولت از پتروشیمی‌ها

وی با اشاره به اقدامات متعدد دادگستری استان بوشهر در خصوص پرداخت بدهی‌های شرکت‌های پتروشیمی به دولت نیز گفت: در این زمینه تا به امروز ۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات دولت وصول شده و این رقم به خزانه دولت واریز شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: اجرایی شدن مصوبه راهبردی سفر رئیس قوه قضائیه موجب کاهش یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گازسوزی در فلرهای بوشهر شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه در سفر بهمن ماه سال ۱۴۰۲ ناظر بر کاهش فلرینگ (گاز سوزی) پالایشگاه‌ها در عسلویه، اقدامات و تلاش‌های متعددی صورت گرفته است.

مهرانگیز افزود: در سال ۱۴۰۱ قریب به ۸.۷ میلیون متر مکعب فلرینگ توسط ۱۱ پالایشگاه در عسلویه انجام می‌شد که امروز این رقم به ۶.۳ میلیون متر مکعب رسیده است و ما پیگیر هستیم که این میزان را به سه میلیون متر مکعب برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ