باند قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در بوشهر شناسایی و منهدم شد

اقتصاد ایران: بوشهر- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر باند چهار نفره قاچاق مواد مخدر متلاشی و ۶۱ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقابله و مبارزه با قاچاق و انتقال مواد مخدر را به صورت جدی در دستور کار داریم و اقداامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در پی کسب اخبار و گزارش واصله و تبادل معاونت امور منطقه‌ای و بین المللی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای قاچاقچیان مواد مخدر، قصد دارند محموله مواد مخدری را پس از جاسازی در دستگاه و ابزارهای صادراتی از طریق گمرکات استان بوشهر از راه دریایی به کشورهای حوزه خلیج فارس حمل و انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران محورهای احتمالی تردد سوژه را مورد رصد قرار داده که در مسیر خروجی شهر بوشهر (چغادک- خورموج) یک دستگاه مزدا تک کابین مشاهده می‌کنند که حامل محموله مظنون به سوژه مورد نظر است و خودرو توقیف و به مقر پلیس دلالت داده شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در عملیات جداگانه یک نفر از اعضای این باند در شهر عسلویه و ۲ نفر دیگر در شهر بوشهر شناسایی و همزمان دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: از محموله گمرکی الکتروموتور که قرار بود از شهرستان دیر به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل شود مقدار ۶۱ کیلوگرم مواد مخدر حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس به کار این باند چهار نفره قاچاق بین المللی پایان داده و همه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ