انقلاب از اسلام غبارزدایی کرد/ مردم غزه پیروز میدان مقاومت

اقتصاد ایران: کجور- معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: انقلاب اسلامی از اسلام غبارزدایی و اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی قمی اویلی ظهر دوشنبه در مراسم یادواره شهید روستاهای چورن و چناربن کجور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و مازندران سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به جریان و وجود انحراف سیاسی از بعد رحلت پیامبر گرامی اسلام گفت: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، عواملی که سبب انحراف می‌شود باید پاسخ دهند.

سردار قمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت؛ انحراف سیاسی در روز رحلت پیامبر موجب شد تا جریان سیاسی و کسانی که با اصل اسلام مشکل داشتند مثل قارچ رویش داشته باشند و به خرافه روی آوردند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه پیامبر منادی پرچم عزت است، گفت: بعد از پیامبر اسلام تعبد جای خود را به جهالت داد و امروز دنیای کفر از اینکه نحله های انحرافی رویش دارند، خرسند هستند.

سردار قمی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی و استکباری تصاویری از اربعین نشان نمی‌دهند، گفت: اسلام خرافه و مبتنی بر جهالت مورد پسند دنیای استکبار است.

وی نتیجه اسلام انحرافی را عافیت طلبی و دنیاطلبی بیان کرد و گفت: انحراف سیاسی آن روز موجب شد که امروز اسلام آمریکایی و آل سعود که همان اسلام بی امیه هست، شکل گیرد.

سردار قمی با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: انقلاب اسلامی از اسلام غبارزدایی و اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد.

وی گفت: در اسلام ناب به جای سازش جریان مقاومت شکل می‌گیرد و هشت سال دفاع مقدس نتیجه ایستادگی و مقاومت بوده است.

شهدای مظهر ایمان و اقتدار هستند

سردار قمی با عنوان اینکه شهدای ما غیرت داشتند، گفت: برای آنها مهم بود که سرزمین اسلامی را حفظ کنند و شهدای ما مظهر ایمان، اقتدار و سند حقانیت دفاع مقدس بودند.

وی با اشاره به طوفان الاقصی و جریان مقاومت، گفت: مردم مظلوم غزه امروز پیروز میدان هستند و همیشه خون بر شمشیر پیروز می‌شود و این نتیجه دفاع مقدس است.

سردار قمی تصریح کرد: امروز اروپا و آمریکا برای مظلومیت مردم فلسطین لب به اعتراض گشود و این از عظمت خون شهدای ما و پیوند مبارک مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق می‌کنیم، گفت: زیر چتر ولایت کشتی انقلاب اسلامی و با سکانداری مقام معظم رهبری به ساحل نجات می‌رسانیم

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ