مقابله با راهزنانی که به خاک روسیه نفوذ کرده‌اند، ضروری است

اقتصاد ایران: رئیس جمهور روسیه امروز به مناسبت «روز دانش» در سخنانی تصریح کرد: هرگز از مذاکرات صلح امتناع نکرده ایم؛ اما مقابله با راهزنانی که به خاک کشور نفوذ کرده اند، ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه به مناسبت «روز دانش» در این کشور با اشاره به وضعیت عملیات ویژه نظامی کشورش در اوکراین عنوان کرد: هم از ساکنان دونباس و هم از آینده آن محافظت خواهیم کرد. اجازه نخواهیم داد ساختارهایی در نزدیکی کشور ایجاد شود که سعی در بی ثبات کردن اوضاع کشور را دارند.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: اقدامات تحریک آمیز در منطقه کورسک (تهاجم کی یف به کورسک در خاک روسیه در شششم آگوست)، تلاشی برای متوقف کردن پیشروی روسیه در دونباس بود؛ اما این تلاش ها با شکست مواجه شدند.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: روسیه با راهزنان اوکراینی در منطقه کورسک که به دنبال بی ثبات کردن اوضاع در منطقه مرزی بودند، مقابله خواهد کرد. هرگز از مذاکرات صلح (با اوکراین) امتناع نکرده ایم؛ اما مقابله با راهزنانی که به خاک کشور نفوذ کرده اند، ضروری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم بسیاری در غرب علی رغم اقدامات سیاستمداران کشورهای خود، از روسیه و ارزش های سنتی اش حمایت می کنند. هیچ کشور متخاصمی وجود ندارد، اما نخبگان متخاصمی هستند که به دنبال تضعیف و تجزیه روسیه هستند.

پوتین گفت: مقامات کنونی اوکراین برای اینکه انتخابات ریاست جمهوری برگزار نکنند، خواهان متوقف شدن درگیری نیستند. ... برای همه روشن است که منزوی کردن روسیه غیرممکن است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ