گندوز با حضور در پرسپولیس همه را شگفت‌زده کرد

اقتصاد ایران: یکی از رسانه های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد.

مهر: یکی از رسانه های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد.

در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی «ولادیمیر پتکوویچ» سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر برای مسابقات فیفادی پیش رو نام «الکسیس گندوز» دروازه بان تیم پرسپولیس هم به چشم می‌خورد.

سایت «fennecfootball» در گزارشی به لیست تیم ملی فوتبال الجزایر پرداخت و حضور «گندوز» در تیم پرسپولیس را شگفت‌انگیز توصیف کرد. در متن این سایت آمده است: برای این اردوی ماه سپتامبر، «پتکوویچ» با شرایط بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ شاهد جابه‌جایی‌های مهمی در بین بازیکنان الجزایری بوده است.

«الکسیس گندوز»، دروازه‌بان CR بلوزداد، با پیوستن به پرسپولیس ایران همه را شگفت‌زده کرد؛ از سوی دیگر، «عیسی مندی» پس از ۸ سال در اسپانیا به لیگ یک فرانسه بازگشت، به امید این که زمان بازی بیشتری به دست آورد و مسیر حرفه‌ای خود را دوباره احیا کند.

«محمد امین مدنی»، مدافع تیم CS قسنطینه، با آرزوی ایفای نقشی کلیدی به JS کبیلی پیوست، گرچه او با رقابت «رامی بنسبعینی» رو به رو خواهد شد. «حسام عوار» نیز با پیوستن به الاتحاد عربستان سعودی، با هدف بازیابی فرم خود پس از یک فصل دشوار در آاس رم، به این کشور رفته است.

«بغداد بونجاح» در قطر ماند، اما از باشگاه السد به الشمال منتقل شده است، در حالی که «محمد الامین عموره» به پیشرفت خود با پیوستن به وولفسبورگ آلمان ادامه می‌دهد.

از میان ۲۶ بازیکنی که توسط «ولادیمیر پتکوویچ» برای اردوی سپتامبر تیم ملی الجزایر فراخوانده شده‌اند، تنها ۸ بازیکن در این تابستان تیم‌های خود را تغییر داده‌اند. این تغییرات نشان‌دهنده یک بازار نقل و انتقالات استراتژیک با نگاه به مسابقات بین‌المللی پیش رو است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ