واکنش احزاب فلسطینی به ادعای بایدن در مورد اسرای اسرائیلی

اقتصاد ایران: کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی در نوار غزه هستند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی در نوار غزه امروز دوشنبه در واکنش به کشته شدن شش اسیر صهیونیست در نوار غزه بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم مسئول کشته شدن این اسرا هستند.

در بیانیه این کمیته فلسطینی آمده است که از اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، که از روایت صهیونیست‌ها جانبداری می‌کند، تعجب نکردیم که مقاومت فلسطین را مسئول مرگ اسرای اسرائیلی در غزه دانسته است. همچنین از برائت دائمی او نیز از جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین و تمام ارزش‌های انسانی شگفت‌زده نشدیم.

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی در نوار غزه اظهار داشت که ابراز ناراحتی بایدن از کشته شدن اسرای اسرائیلی غافلگیر کننده نبود؛ زیرا کشتار و مشاهده ده‌ها هزار کودک، زن و سالمند بیگناه احساس لطیف او را تحریک نکرد. افراد بیگناهی که جرمی جز دفاع از خود و مطالبه حقوق خود نداشته‌اند.

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی در نوار غزه در این بیانیه تاکید کرد که مقاومت و رزمندگان شجاع آن همانطور که در برابر همه جهانیان نشان داده و ثابت کرده است بر اساس قوانین دینی و اخلاقی و پایبندی به قوانین جنگ و بین‌المللی که اشغالگران با حمایت بایدن و دولت صهیونیستی‌اش شبانه روز آن را نقض می‌کنند، بیش از همه نگران جان اسرا هستند.

در این بیانیه تأکید شده است که اشغال‌گران و حامیان این رژیم به رهبری آمریکا و رئیس‌جمهور آن، همان‌طور که مسئول کشتار و قتل عام ملت فلسطین با بمباران، محاصره، گرسنگی دادن و جلوگیری از مجازات اشغالگران در نوار غزه هستند، اولین و آخرین مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی در غزه نیز می‌باشند.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد دیروز یکشنبه مدعی شده است که اجساد شش تن از اسرای خود را در یکی از تونل های نوار غزه بدون اطلاعات قبلی و اتفاقی پیدا کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با متهم کردن حماس به قتل اسرای صهیونیست دربند در غزه اعلام کرد کسی که اسرا را به قتل می رساند به دنبال توافق نیست و حماس تمایلی به دنبال مذاکرات واقعی ندارد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ