نارضایتی آنچلوتی از وقفه بدموقع بازی‌های باشگاهی

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از اینکه بازی‌های ملی باعث ایجاد وقفه در روند رو به پیشرفت تیمش می‌شوند، ناراضی است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) با دبل کیلیان امباپه که اولین گل‌های او برای کهکشانی‌ها در لالیگا از زمان پیوستن‌اش به این تیم بود، موفق شد رئال بتیس را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. این دومین پیروزی در 4 هفته سپری شده از فصل جدید لالیگا بود که در آنها هنوز طعم شکست را نچشیده است.

کهکشانی‌ها هنوز نتوانسته‌اند فرمی که از آنها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان انتظار می‌رود را ارائه کنند اما به نظر می‌رسد که در مسیر تحقق این هدف قرار دارند. البته تعطیلی دو هفته‌ای بازی‌های باشگاهی برای برگزاری بازی‌های ملی، وقفه‌ای کوتاه مدت در این روند ایجاد خواهد کرد که کارلو آنچلوتی نیز از این موضوع ناراضی است.

آنچلوتی در این باره به خبرنگاران گفت: وقفه بازی‌های ملی چیز خوبی نیست. ما بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم هیچ‌کدام از آنها مصدوم نشوند. می‌خواهم بازیکنانم سالم برگردند.

از ترکیب اصلی رئال مادرید برابر بتیس، 9 بازیکن راهی اردوهای ملی خواهند شد و تنها نفرات استثنا تیبو کورتوا و آنتونیو رودیگر هستند.

یکی از حواشی جالب بازی، از سخاوت وینیسیوس جونیور به عنوان پنالتی‌زن اول رئال مادرید در دادن فرصت گلزنی به امباپه بود که ستاره فرانسوی در دقیقه 75 آن را به گل دوم خود تبدیل کرد.

آنچلوتی در این باره هم گفت: وینی با دادن پنالتی به کیلیان طبع بالای خودش را نشان داد. رابطه آنها با یکدیگر بسیار خوب است، همین‌طور با رودریگو.

کارلتو راجع به عملکرد شاگردان نیز اظهار داشت: نسبت به عملکردمان در نیمه اول حس خوبی داشتم، اگرچه برای ما تغییر جریان بازی و سرعت بخشیدن به آن سخت بود. در نیمه دوم عملکرد‌مان بهتر شد. عملکرد ما بعد از این رفته رفته بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ