مراسم سالروز شهادت پیامبر (ص) و امام حسن (ع) در آبپخش برگزار شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مراسم اقامه عزای شهادت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام محله بهرام آباد شهر آب پخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روحانی اعزامی از قم صبح دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: اگر بخواهیم کسی را شفیع قرار دهیم بهترین را انتخاب می‌کنیم که کسی بهار از پیامبر اکرم و اولادش نیست و هنوز که از دنیا رفته است نام اعمال ما به دستش می‌رسد و شاهد اعمال ما هستند.

حجت السلام سید حسین موسوی اطهر افزود: یهودی در مسجد از پیامبر اکرم سوال کرد مقام شما بهتر است یا دیگر پیامبران، پیامبر اکرم، فرمود آدم در دعای خود، خداوند را به پیامبر اکرم قسم داده است.

موسوی اطهر ابراز داشت: پیامبر اکرم کسی را نداریم از آسمان پنجم بالاتر رفته باشد فقط پیامبر اکرم به معراج رفت و این مقام پیامبر اکرم است که با خداوند متعال تکلم کرد.

موسوی اطهار اظهار داشت: سرتاسر معراج پیامبر از حضرت علی علیه السلام گفته می‌شود، پیامبر اکرم خیلی عاشق حضرت علی علیه السلام بود.

موسوی اطهر افزود: پیامبر اکرم ۱۰۰ هزار روایت از حضرت علی علیه السلام گفته است یعنی روزی ۲۵ باز از علی علیه السلام گفته یا علی یا علی و یا علی و این نشان می‌دهد چقدر پیش پیامبر اکرم عزیز بوده است.

روحانی اعزامی از قم اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های پیامبر اکرم، در آیه‌های قرآن باید تدبر کرد تا آن را شناخت، این پیامبری که می‌آید وصف آن این است، پیامبر امی است یعنی در مکه به دنیا آمده است در مکه دنیا آمده است چون ام قرای اسلام بود، امر به معروف می‌کند و گره‌های که بر گردن مردم بسته شده است باز می‌کند و پیامبر طبیب دوره‌ای بوده است.

موسوی اطهر اظهار داشت: یهودی که همیشه تکه به پیامبر می‌انداخت تا متوجه شده که بیمار است پیامبر به دیدارش رفت، امت شما را به شفاعت شما می بخشم و ما قدر پیامبر ندانسته و نمی‌دانیم.

روحانی اعزامی از قم اظهار داشت: یا رسول الله به به شما دل بسته‌ایم و در مراسم ی «حسین، حسین» می‌کنیم، ما را تنها نگذارید،

موسوی اطهر ابراز داشت: امروز همه عالم میگویم یا رسول الله، ولی پیامبر اکرم می‌گوید یا علی و سر پیامبر اکرم روی دامن علی علیه السلام بود تا جان داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ