«بانوی فرهنگ» موضوع شماره جدید شیرازه کتاب شد

اقتصاد ایران: مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره ۶۹ و ۷۰ مجله «شیرازه کتاب» به باشگاه ادبی «بانوی فرهنگ» پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه ادبی بانوی فرهنگ با هدف هم‌افزایی بانوان نویسنده و علاقه‌مندان به نویسندگی در سال ۱۳۹۵ تشکیل شده و مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره ۶۹ و ۷۰ مجله «شیرازه کتاب» که به تازگی منتشر شده به این باشگاه ادبی پرداخته است.

انتشار گزارشی از بزرگداشت حاج احمد عطایی مدیر مؤسسۀ فرهنگی هنری قدرولایت و از پیشکسوتان حوزه نشر و همچنین حجت‌الاسلام مرتضی امین‌الرعایا، تصویرگر و نویسنده انقلابی در بخش خانواده نشر، به شمار می‌روند.

علاوه بر این، گزارشی از نشست‌های تخصصی غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده و به مخاطبان ارائه شده است. گفت‌وگو با مدیر فروشگاه اینترنتی فراکتاب، گزارشی از نشست هم‌اندیشی ناشران و نویسندگان جبهه فرهنگی انقلاب و گزارشی از دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» هم از دیگر مطالب این بخش مجله شیرازه کتاب است.

در بخش پرونده ویژه این مجله هم، گزارشی از آثار تولیدشده توسط اعضای باشگاه ادبی بانوی فرهنگ ارائه شده و گفت‌وگویی تفصیلی با سارا عرفانی، مدیر این باشگاه، انجام شده است. بررسی کارگروه‌های مختلف این باشگاه همچون کارگروه ناداستان، داستانک‌ها، کودک، نوجوان‌نویس، داستان و رمان و ... چاپ شده است.

در بخش طعم کتاب، هم سری هفدهم «نکته‌هایی برای نوشتن» که فاطمه سلیمانی ازندریانی آن را تنظیم کرده و مرور اجمالی کتاب‌های «عملیات احیا» و «روزگار طیبه» و نیز گفت‌وگو با نویسندگان این آثار چاپ شده اند. در انتهای این بخش از مجله شیرازه کتاب هم، بسته پیشنهادی فلسطین ویژه کودک نوجوان و بزرگسال نیز آورده شده است.

نویسندگان «کافه شیرازه» در این شماره مجله مورد اشاره، یادداشت‌های خود را به باشگاه ادبی بانوی فرهنگ اختصاص داده اند. به این ترتیب در این بخش یادداشت‌هایی از محمدمهدی شیخ‌صراف، سمیه عظیمی، فاطمه سلیمانی ازندریانی، مرضیه نفری، مریم مطهری‌راد، فاطمه نفری، فائضه غفارحدادی، زینب عرفانیان و فاطمه‌سادات مظلومی گردآوری شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ