موکب حرم بانوی کرامت خدمات آبرومندانه ای به زائران اربعین داد

اقتصاد ایران: قم- مدیر موکب حرم بانوی کرامت گفت: خادمان در این موکب با جان و دل در خدمت به زائران حسینی تلاش کردند و خدمات شایسته و آبرومندانه را به زائران ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از خادمان موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف به کربلا عصر یکشنبه با حضور تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

هادی محمودنژاد مدیر موکب حرم بانوی کرامت در این مراسم گفت: خادمان در این موکب با جان و دل در خدمت به زائران حسینی تلاش کردند و خدمات شایسته و آبرومندانه را به زائران ارائه دادند و موجب رضایتمندی زائران شدند.

وی با بیان اینکه در موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها خدمات متنوعی ارائه می شد افزود: در این موکب همه خدماتی که مورد نیاز زائران بود در بخش مختلفی رفاهی ارائه شد.

مدیر موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: در این موکب علاوه بر خدمات اسکان و پذیرایی، خدمات فرهنگی نیز ارائه می شد و با حضور موکب داران اطراف تجمع ضد استکباری در محل‌ موکب نیز برپا شد.

محمودنژاد عنوان کرد: سفیران کریمه به ۱۲۰ موکب سرکشی کردند و هنرمندان و اهالی رسانه نیز در این موکب حضور یافتند.

وی بیان کرد: آشپزخانه و نانوایی موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها علاوه بر نیازهای موکب نیازهای موکب‌های اطراف را نیز برطرف می‌کردند.

مدیر موکب حرم بانوی کرامت اضافه کرد:خادمان هلال احمر نیز همانند سال‌های گذشته علاوه بر تامین مسائل بهداشتی و درمانی در زمینه کنترل کیفیت آب شرب و مواد غذایی موکب نیز نظارت داشتند.

وی بیان کرد: خادمان بخش فنی مهندسی نیز از ماه‌ها قبل زیرساخت‌های مورد نیاز موکب را فراهم آوردند و با ایجاد سایبان‌هایی فضای مطلوبی برای استراحت زائران فراهم کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ