۳۰۰ هزار مترمربع ایزوگام و آسفالت در مدارس اردبیل اجرا می‌شود

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ۳۰۰ هزار متر مربع ایزوگام، عایق رطوبتی و آسفالت در مدارس استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

بهزاد محمدی‌خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل رسالت احداث، مقاوم‌سازی و باز طراحی فضاهای آموزشی و ورزشی را بر عهده دارد و در کنار آن تجهیز مدارس به سیستم‌های مدرن به ویژه کامپیوتر و هوشمندسازی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی بر عهده نوسازی مدارس استان است.

وی تصریح کرد: در بحث ایزوگام و عایق رطوبتی در مهلت باقیمانده تا شروع مدارس ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات اجرایی انجام شده و ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی نیز در محوطه مدارس به انجام می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: ما تا آخر شهریورماه همه این پروژه‌ها و طرح‌ها را با استانداردهای لازم به انجام می‌رسانیم چرا که اخیراً از محل قیر رایگان ابلاغیه به استان و نوسازی مدارس صادر شده تا با انتخاب پیمانکار بتوانیم این پروژه را در سریع‌ترین زمان به انجام برسانیم.

محمدی‌خلفلو به سردسیر بودن استان و ضرورت تجهیز مدارس به سیستم‌های استاندارد گرمایشی اشاره کرد و افزود: با حذف بخاری‌های نفتی و گازی در مدارس، تا پایان امسال جشن برخورداری تمامی مدارس از پکیج و رادیاتور را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۳۰۰ کلاس درس در نیمه دوم امسال به سیستم گرمایشی ایمن مجهز خواهند شد تا در پایان سال‌جاری اعلام کنیم که بساط بخاری‌های نفتی و گازی از مدارس استان اردبیل برچیده شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: نصب این سیستم در مدارس شهری و روستایی بدون تأخیر و تعلل در حال انجام است و امیدواریم در این زمینه به تعهدات خود به صورت کامل عمل کنیم.

محمدی‌خلفلو ارتقای سرانه فضای آموزشی را از ضرورت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: برای رسیدن به میانگین کشوری که ۵.۴ دهم متر مربع است، با هدف‌گذاری انجام شده ۲ هزار کلاس درس در مدت سه سال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از تدوین و نهایی شدن سند توسعه فضاهای آموزشی استان خبر داد و یادآور شد: بر اساس این سند تلاش بر این است تا بر اساس استانداردهای تعیین شده فضای آموزشی توسعه یافته و نسل آینده در بهترین شرایط تحصیل خود را انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ