مهم‌ترین مولفه پلیس در پایان ماه صفر امنیت است

اقتصاد ایران: مشهد- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین مولفه پلیس در پایان ماه صفر، امنیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی با حضور در جمع فرماندهان عالی انتظامی استان خراسان رضوی، رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ولی نعمتمان حضرت رضا (ع) را تسلیت گفت.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تأمین امنیت، انضباط همه جانبه، تسهیل در تردد و حرمت داری زائران و سوگواری روزهای پایان ماه صفر در مشهد و استان خراسان رضوی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی افتخار خود می‌داند در طول سال خادم ملت و یک نیروی ولایی در خدمت مردم است و هنوز مأموریت بزرگ اربعین در غرب کشور تمام نشده، مأموریت تأمین امنیت سوگواری حماسی دهه پایانی صفر در مشهد الرضا آغاز شده است.

رضایی افزود: میزبان خیل عظیم از زائرانی هستیم که بخش اعظمی از آنها به صورت عابر پیاده از استان‌های مختلف و حتی کشورهای همسایه عازم مشهد هستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در بازرسی و بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه شاهد اقدامات مؤثر و ارزنده‌ای مبتنی بر پیش بینی دقیق برای تأمین نظم و امنیت سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی هستیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مؤلفه پلیس در پایان ماه صفر، امنیت است.

رضایی تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی، انتظامات و هدایت همه جانبه، تسهیل در تردد زائران و مجاوران، حرمت داری زائران حرم امام رضا (ع) در سوگواری پایان صفر، مهم‌ترین مؤلفه‌های مأموریت خطیر پلیس است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اجرای طرح‌های انتظامی، مقابله با سرقت، جمع آوری معتادان متجاهر، کنترل مجرمان و جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز قبل از مراسم دهه آخر صفر در مشهد تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر توجه به مأموریت پلیس در عرصه اشراف و تسلط اطلاعاتی در حوزه اماکن برای خدمت رسانی شایسته به مردم تاکید کرد.

رضایی گفت: ۲۰۰ تیم اطلاعاتی، ۳۲۰ تیم راهور و پلیس راه در خراسان رضوی در کنار خدمات و عملکرد جاری و تخصصی پلیس استان در حال انجام مأموریت هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ