بهره‌برداری از ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان فلارد

اقتصاد ایران: شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان تازه تأسیس فلارد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر امروز یک‌شنبه در حاشیه سفر به شهرستان‌های لردگان و فلارد، اظهار کرد: شهید رئیسی و هیأت دولت دو مرتبه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردند، مسائل و مشکلات همه شهرها و روستاهای استان در این دو سفر خدمت وی مطرح شد و توانستیم برای توسعه و پیشرفت استان مصوبات لازم را اخذ کنیم.

وی افزود: راهبرد شهید آیت‌الله رئیسی عدالت بود و گواه این موضوع ۵۰ سفر استانی وی و حضور در سراسر کشور بود، به طبع اولویت استان نیز مناطق محروم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسائل استان از بالاترین سطح در کشور پیگیری می‌شوند و همچنین تلاش شد تا این موارد از مسئولانی که وارد استان می‌شوند نیز دنبال شود.

حیدری عنوان کرد: اولین موضوعی که در دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری رخ داد، شهرستان شدن فلارد بود که با وجود مشکلات بسیاری انجام شد، انتقال ادارات به این شهرستان نیز به دلیل فرایند و ساختاری که دارند در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای جاده خانمیرزا به فلارد ماده ۲۳ اخذ شده است، این بدین معنی است که این پروژه به عنوان یک پروژه ملی مطرح شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نهضت ملی مسکن یکی از مطالبات مردم و جوانان شهرستان فلارد بود که با وجود فرایند سخت و پیچیده‌ای که داشت انجام شد.

حیدری بیان کرد: ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان تازه تأسیس فلارد به بهره‌برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: آبرسانی به شهرک صنعتی، فعال نمودن واحدهای سنگ، احداث و بهره‌برداری از چمن مصنوعی، گازرسانی به روستاهای بدون گاز، برق‌رسانی به گلزار شهدا، شبکه اینترنت و مخابرات و… از دیگر اقدامات انجام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ