طرح پیاده‌راه خیابان ملت در شهرکرد درحال بررسی است

اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح تبدیل حدفاصل میدان دوازده‌محرم تا چهارراه‌بازار به پیاده‌راه، گفت: این طرح در مرحله بررسی است و هنوز مصوبه‌ای صادر نشده است.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای احداث پیاده‌راه از میدان دوازده محرم تا چهارراه بازار شهرکرد اظهار کرد: این محدوده بار ترافیکی بالایی دارد و از طرفی دارای آثار تاریخی است که باید حفظ شود.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در شهر نیاز به داشتن یک پیاده‌راه که حالت تفریحی، گردشگری داشته باشد، احساس می‌شود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بر اساس پیشنهاد شهرداری این خیابان برای ایجاد پیاده‌راه در نظر گرفته شد و در حال بررسی طرح برای انتخاب بهترین ایده هستیم.

حیدری اضافه کرد: در شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری و شهرستان موارد مربوط به بار ترافیک این خیابان بررسی خواهد شد و راهکارهایی برای اجرای طرح با حداقل عوارض ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پارکینگ‌های این خیابان افزود: برخی از واحدها پارکینگ دارند که راه دسترسی آن‌ها باید تأمین شود، باید این نکته مد نظر قرار گیرد که مسیر کاملاً برای عبور و مرور خودروها بسته نمی‌شود اما ورود و خروج به‌صورت کنترل‌شده است و هر خودرویی اجازه ورود ندارد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این طرح در مرحله بررسی است و هنوز مصوبه‌ای در این زمینه صادر نشده است، خاطرنشان کرد: همه جوانب در خصوص اجرای طرح اندیشیده می‌شود و سپس به مرحله اجرا در خواهد آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ