مشکلات داوطلبان معترض به نتایج دانشگاه فرهنگیان لرستان پیگیری شود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: در شأن آموزش‌وپرورش نیست که عده‌ای از داوطلبان به نتایج دانشگاه فرهنگیان متعرض باشند، سهل‌انگاری در این زمینه رفع انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در شورای آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه سیاست‌زدگی یکی از آسیب‌های دستگاه تعلیم‌وتربیت است، اظهار داشت: در انتصابات آموزش‌وپرورش باید تخصص و تعهد در نظر گرفته شود و نباید افراد حقیقی و حقوقی در آن دخالت کنند ولی می‌توانند مشورت بدهند.

وی به سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش هم اشاره کرد و افزود: این سند باید کاربردی‌تر شود و زمان‌بندی اجرای آن در مدارس در نظر گرفته شود و هر مسئولی وظیفه خود را در قبال اجرای آن دانسته و عمل کند و تا رسیدن به نقطه مطلوب بر آن نظارت شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تصریح کرد: توانمندسازی معلمان باید با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و بصیرتی در دستور کار قرار گیرد و انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با دانش‌آموزان هم تقویت شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی گزارش سرپرست آموزش‌وپرورش در مورد توزیع تجهیزات در مدارس را امیدبخش عنوان کرد و بیان داشت: اگر این روند توزیع تجهیزات در بین مدارس ادامه یابد آموزش‌وپرورش لرستان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

وی گفت: در شأن آموزش‌وپرورش نیست که عده‌ای از داوطلبان به نتایج دانشگاه فرهنگیان متعرض باشند و اگر در این مورد سهل‌انگاری انجام شده است باید اقدامات لازم انجام شود و برای جلوگیری از چنین مواردی باید پیشگیری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، وضعیت پروژه مهر آموزش‌وپرورش را در استان مطلوب عنوان کرد و گفت: برای موفقیت دانش‌آموزان لرستانی در آزمون سراسری هم باید تلاش جدی‌تری صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ