۶۳ فضای آموزشی در لرستان آماده بهره‌برداری است

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۶۳ فضای آموزشی در این استان آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند در شورای آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۳ فضای آموزشی با ظرفیت ۱۶۰ کلاس درس با مساحت ۲۰ هزار مترمربع در استان بهره‌برداری می‌شود که حدود ۶۷ درصد این فضاهای آموزشی یعنی ۳۸ طرح در مناطق روستایی و کمتر برخوردار احداث شده است.

وی افزود: همچنین ۴۸ فضای آموزشی نیز تا پایان مهرماه در سطح استان بهره‌برداری خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به تأمین تجهیزات آموزشی و ورزشی مدارس در سطح استان، بیان داشت: سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال تجهیزات در سطح مدارس استان توزیع شد و امسال نیز بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار تجهیزات ورزشی و آموزشی به استان تخصیص یافت.

بهاروند، تصریح کرد: از مجموع این اعتبارات تاکنون بیش از ۷۶۰ میلیارد ریال جذب و تجهیزات آزمایشگاهی هنرستانی گرمایشی و سرمایشی در نظر گرفته شده به‌نحوی‌که جهشی در بحث خرید تجهیزات و رفع نیازمندی‌های استان انجام شده است.

وی گفت: مابقی این اعتبارات نیز طی روزهای آینده تأمین و تجهیزات موردنیاز در سطح استان توزیع خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، افزود: توزیع تجهیزات مدارس بر اساس نیازمندی‌های مناطق ۲۴ گانه توزیع می‌شود و امسال خرید تجهیزات کمک‌آموزشی حدود ۲.۸ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بهاروند، به عملکرد خوب پروژه مهر استان اشاره کرد و گفت: در پروژه مهر آموزش‌وپرورش لرستان جز ۱۰ استان برتر کشور هست و این نتیجه با تلاش شبانه‌روزی همکاران به‌دست‌آمده است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مهری پرنشاط را برای دانش‌آموزان رقم خواهیم زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ