امروز دشمن سعی دارد جای شهید و جلاد عوض شود

اقتصاد ایران: اهواز - جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز دشمن سعی بر این دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند، از نگاه آنها مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباید دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود فلاحی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه خوزستان که به همت سازمان بسیج رسانه استان و روابط عمومی سپاه خوزستان، در سالن حضرت امام خامنه ای (ره) مجتمع فجر برگزار شد، اظهار کرد: به موکب داران و همه افرادی که در ایام اربعین حسینی خدمت کردند و دیده نشدند خداقوت عرض می‌کنم.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه سعی کردند دیگران دیده شوند، بدون آنکه خودشان دیده شوند، تصریح کرد: خبرنگار و خبرنگاری یک اصالت است، خبرنگاری ذوق نیست بلکه عشق است.

وی با با اعلام اینکه خبرنگاران ما در همه عرصه‌ها عشق حسینی دارند، عنوان کرد: اگر شما خبرنگاران روایتگری نکنید دیگران تلاش می‌کنند تا برآن سرپوش بگذارند، نگذارند عاشقان حسینی، پیادده روی اربعین و موکب ها دیده شود اما خبرنگاران تلاش کردند تا این حماسه بزرگ به جهان و جهانیان مخابره شود.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خطاب به خبرنگاران گفت: در بسیاری از جاها ارزش‌ها را خوب روایتگری کردید و امروز در جامعه ایام اربعین حسینی به عنوان یک فرهنگ مطرح می‌شود، مشایه اباعبدالله الحسین (ع) و موکب داری در خوزستان یک فرهنگ است.

سردار فلاحی ادامه داد: دشمن به دنبال این بود که در فضای مجازی صدها فرهنگ را بر ما القا کند ولی شما خبرنگاران تلاش کردید تا ارزش‌ها نمایان شود. جوانان و نوجوان‌ها را از فضای مجازی به فضای حقیقی منتقل کنید.

وی با بیان اینکه امروز دشمن سعی بر این دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند، تصریح کرد: از نگاه آنها مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباید دیده شود اما شما خبرنگاران باعث شدید مظلومیت و حقانیت آنها جهانی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ