اعزام ۴۵ هزارنفر ازخانواده فراجا به عتبات/ ۲۰۰۰ قاری تربیت می‌شود

اقتصاد ایران: ساری - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از اعزام ۴۵ هزار نفر از خانواده کارکنان فراجا به اماکن مقدس و عتبات عالیات در سال های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه مراسم سالروز رحلت پیامبر اعظم سلام الله و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، این ایام حزن و اندوه را به همه ملت ایران و به خصوص مردم عزیز و ولایتمدار و شهید پرور مازندران تسلیت گفت واظهار کرد: بحمدالله یکی از جلوه‌های نمادین خدمت خالصانه و مهربانانه که تصویری از خدمت را برای همکاران و مردم ایران از پلیس به نمایش می‌گذارد، حضور مقتدرانه و مهربانانه پلیس برای برگزاری حماسه بزرگ و جهانی اربعین است.

نماینده ولی فقیه در فراجا، تصریح کرد: حقیقتاً باید از تدابیر هوشمندانه و میدانی شخص فرمانده کل انتظامی و همه فرماندهان و کارکنان انتظامی که مبدا حرکت زوار و عاشقان اباعبدالله هستند و به ویژه در حوزه‌های اعزام زائران از مبدا، امنیت طول مسیر، خروج و ورود زائر و دیپلماسی قوی با کشور عراق در زمینه‌ای مختلف انجام شد قدردانی کرد.

وی افزود: یک تحول دیگری هم با برپایی موکب‌های ۹ گانه در فرماندهی انتظامی رخ داد که با حمایت و نذورات مردمی در مرزهای ۹ گانه برپا شد که اقدامات فرهنگی، اسکان زائران، پذیرایی در سه وعده غذایی انجام شد و این امر موجب رضایت نایب امام زمان عجل الله در سال‌های اخیر نیز قرار گرفت.

تحول روحی و معنوی کارکنان

ادیانی یکی از برنامه‌های محوری سازمان عقیدتی سیاسی فراجا را تحول روحی و معنوی و بالا بردن انگیزه و آمادگی برای خدمت اعلام کرد و افزود: در سال‌های اخیر اعزام خانوادگی کارکنان پلیس به زیارت حضرت معصومه (س) در شهر قم، زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس و زیارت عتبات و عالیات به صورت منظم انجام می‌گیرد.

وی افزود: در سال جاری ۲۵ هزار خانواده کارکنان پلیس به مشهد مقدس و حدود ۵ هزار خانواده به شهرمقدس قم اعزام شدند که روی مسئله خانواده، سبک زندگی، برخورد حکیمانه با مردم در این دوره‌ها آموزش دیدند و حدود ۱۵ هزار خانواده با توافق سازمان حج و زیارت با کاروان و روحانی و اسکان مشخص به کربلا اعزام شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، افزود: امسال فرماندهی انتظامی کشور سال را در انتظامی، سال قرآن و نهج البلاغه اعلام کرد که به همین عنوان ما تاکنون ۱۱۰ نفر را در یک برنامه هماهنگ برای حفظ کل قرآن قرار دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با همراهی و همگانی فرماندهان، بخش زیادی از کسانی که در این برنامه‌ها نمی‌توانند شرکت کنند، هم بتوانند حافظ کل قرآن در یک دوره ۱۸ ماهه باشند.

ادیانی اظهار کرد: برنامه ۵ ساله دوم عقیدتی سیاسی تربیت ۲۰۰۰ حافظ کل قرآن است که اجرای دوره‌های بنیادین طرح معرفت ولایت هم که از طرح‌های مرحوم آیت الله مصباح رحمت الله علیه بوده است، امروز با ۱۷ هزار نفر از مجموعه مسئولان، مدیران و دانشجویان آیندگان انتظامی در یک برنامه ۴۰ روزه با سرفصل‌های مشخص با استادان مجرب که این دوره‌ها را می‌بینند به منظور صیانت از مجموعه انتظامی به منصه ظهور بگذارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ