آماده بازگشایی مدارس استان البرز در اول مهر ماه هستیم

اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز از آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دولت از تمامی مسئولین شهید از جمله شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی یاد کرد و برای دولت جدید آرزوی موفقیت نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید فعالیت‌های مهمی در مجموعه آموزش و پرورش استان در حال انجام است که فعالیت‌ها در تمامی حوزه‌ها تحت عنوان پروژه مهر شناخته می‌شود. کارگروه‌های ۹ گانه پروژه مهر آموزش و پرورش استان از مدتها قبل تشکیل شده است و بخش عمده‌ای از کارها از جمله ابلاغ همکاران، ساماندهی و ثبت نام انجام شده است.

حجرگشت در ادامه مسئله ثبت نام دانش آموزان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: اکثریت دانش آموزان استان نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند و درصد ناچیز باقی مانده نیز در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: در موضوع کتاب درسی همانطور که اطلاع رسانی نیز شده است، توزیع کتب درسی از دیروز شروع شده است و به تمامی مدارس و برای تمامی دانش آموزان استان کتاب به مقدار کافی تهیه شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان البرز افزود: اگر دانش آموزانی که در ابتدای مهر کتاب ندارند، در واقع در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند و از این جهت تمامی افرادی که برای کتاب ثبت نام شده‌اند، کتاب را در اول مهر امسال دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: در تابستان مسئله سنجش نوآموزان وجود داشت که به خوبی انجام شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، برای سرویس مدارس، سامانه سپند توسط شهرداری پیش بینی شده است و آموزش و پرورش اطلاع رسانی مقتضی را در این زمینه انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش استان البرز برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: با همت مسئولین محترم و مجموعه آموزش و پرورش استان، اولیا و دانش آموزان آماده بازگشایی با شکوه مدارس در ابتدای سال تحصیلی باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ