۴۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات دارو، شیرخشک و ملزومات پزشکی پرداخت شد

اقتصاد ایران: بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات دارو، شیرخشک و ملزومات پزشکی به حساب ذینفعان نهایی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اجرای جز ۲ بند (الف) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه اعتبارات یارانه دارو و شیرخشک بابت طرح دارو یار را طبق اعلام سازمان‌های بیمه‌گر شامل بیمه سلامت، تأمین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به حساب ذی‌نفعان نهایی (داروخانه‌ها) واریز کرد.

پرداخت اعتبارات طرح دارویار به سازمان بیمه سلامت توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در مجموع یک هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان بوده که بالغ بر یک هزار و ۵ میلیارد تومان از این مبلغ، سهم پرداختی به داروخانه‌ها بوده که این مبالغ بر اساس اسناد وصولی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ محاسبه و به حساب داروخانه‌ها واریز شده است. همچنین مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومان بابت مطالبات شیرخشک مربوط به خرداد و تیرماه ۱۴۰۳ بر اساس اسناد رسیده محاسبه و پرداخت گردیده است.

لازم به ذکر است، اعتبارات طرح دارو یار پرداختی به سازمان تأمین‌اجتماعی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در مجموع ۲ هزار و ۴۶ میلیارد تومان بوده که بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان از این مبلغ، سهم پرداختی به داروخانه‌ها بوده است این پرداخت بر اساس اسناد رسیده به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها محاسبه و از سوی این سازمان به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

خاطرنشان می‌دارد، مبلغ ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بابت پرداخت اعتبارات طرح دارو یار به مراکز تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح پرداخت شده است. باقی مطالبات بر اساس منابع محقق شده، ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه و اسناد ارسالی از طرف سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ