اولویت باشگاه مقاومت البرزاخلاق است/ آکادمی‌ها را فعال خواهیم کرد

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با بیان این که اولویت این باشگاه رعایت مسایل اخلاقی در ورزش است گفت: با فعال کردن آکادمی ها به دنبال پشتوانه سازی برای ورزش ایران هستیم.

مصطفی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح فعالیت هایی که در باشگاه مقاومت البرز صورت گرفته است، به برنامه ها و اهداف این باشگاه برای افزایش تعداد رشته های ورزشی و فعال کردن آکادمی ها برای کشف و پرورش جوانان و نوجوانان در شهرهای مختلف اشاره کرد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز در ابتدا به فعالیت تیم فوتسال این باشگاه پرداخت و گفت: فوتسال مقاومت یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار در لیگ برتر بود که این فصل در لیگ دسته اول فعالیت خواهد کرد و تلاش ما این است بتوانیم زمینه بازگشت به لیگ برتر را فراهم کنیم.

وی در تشریح بیشتر فعالیت های این باشگاه خاطر نشان کرد: تیمداری در دو رشته کشتی آزاد و کشتی فرنگی جزو اولویت های ماست که در فصل جاری لیگ برتر کشتی آزاد تیم جوان و آینده داری را راهی مسابقات کرده ایم. ضمن این که در رقابت های لیگ دسته اول هم کشتی باشگاه مقاومت عنوان سوم را به خود اختصاص داده بود.

سرهنگ حدادی در ادامه به برنامه ریزی برای فعال کردن رشته های تکواندو، والیبال، هندبال و چند رشته دیگر اشاره کرد و گفت: مذاکرات ابتدایی برای تیمداری باشگاه مقاومت در رشته والیبال آن هم در لیگ برتر صورت گرفته و بزودی تصمیم نهایی در این مورد را اتخاذ خواهیم کرد. ضمن این که برای فعالیت در رشته هندبال هم صحبت های ابتدایی انجام شده و بزودی نهایی خواهد شد.

وی با تاکید بر این که فعال کردن آکادمی ها در رشته های مختلف یکی از اولویت های باشگاه مقاومت است خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و پتانسیلی که این باشگاه دارد آکادمی های رشته های مختلف را با هدف کشف و پرورش نوجوانان و جوانان مستعدد فعال خواهیم کرد تا از این طریق بتوانیم پشتوانه خوبی برای ورزش کشور ایجاد کنیم.

اولویت باشگاه مقاومت البرزاخلاق است/ آکادمی‌ها را فعال خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با تاکید بر این که «اخلاق» در اولویت تمام برنامه های این باشگاه و ورزشکاران آن است ادامه داد: با وجود این که قهرمانی و مدال آوری جذابیت های خاصی دارد اما اولویت باشگاه ما رعایت مسایل اخلاقی در سوی ورزشکاران و مربیان است که تاکید کرده ایم باید در اولویت همه برنامه ها قرار بگیرد.

حدادی تاکید کرد: یکی از مزیت های باشگاه مقاومت این است که می توانیم از بازیکنان و ورزشکاران سرباز قهرمان استفاده کنیم که این به ما کمک می کند جوانان آینده دار را در مجموعه خودمان برای اضافه شدن به ورزش قهرمانی کشور آماده کنیم و در بهترین شرایط آنها را به تیم های مطرح تحویل دهیم.

سرهنگ حدادی فعالیت در ورزش همگانی و آمادگی جسمانی را هم جزوی از برنامه های این باشگاه عنوان کرد و ادامه داد: قطعا توجه به سلامت مردم نیز جزو برنامه های ماست که تلاش می کنیم با توجه به امکاناتی که داریم زمینه گرایش مردم به ورزش همگانی را هم فراهم کنیم. در این راستا از پتانسیلی که سپاه و بسیج دارند نیز استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

مصطفی حدادی در ادامه تاکید کرد: تیمداری و کسب درآمد اولویت ما نیست و می خواهیم ورزش همراه با اخلاقمداری را توسعه دهیم و در کنار این موارد به موفقیت و تداوم آن در رشته های مختلف هم اهمیت خواهیم داد. برای رسیدن به این هدف از تمام پتانسیلی که سپاه و بسیج دارند نیز استفاده خواهیم کرد تا در زیرساخت ها و اماکن ورزشی هم مشکلی نداشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ