جزییات اعزام ۷۰هزار بازنشسته به قم و مشهد

اقتصاد ایران: "ثبت‌نام‌ها و انتخاب اسامی از طریق کانون‌های بازنشستگی صورت می‌گیرد و این بازنشستگان از میان کسانی انتخاب می‌شوند که طی هیچ دوره‌ای در طرح کرامت رضوی به این شهرها اعزام نشده‌ باشند."

ایسنا: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان به شهرهای مقدس مشهد و قم در قالب طرح کرامت رضوی طی سال جاری، گفت: ثبت‌نام‌ و انتخاب اسامی بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی صورت می‌گیرد و این بازنشستگان از میان کسانی انتخاب می‌شوند که طی هیچ دوره‌ای در طرح کرامت رضوی از سوی سازمان تامین اجتماعی اعزام نشده‌ باشند.

محسن تقیانی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ سازمان تامین اجتماعی اقدام به برنامه‌ریزی برای سفرهای زیارتی بازنشستگان و اعزام آنها کرده است، افزود: سفرهای زیارتی بازنشستگان و اعزام آنها به مشهدالرضا (ع) و شهر مقدس قم در حالی طی سنوات گذشته به اجرا درآمد که پس از شیوع ویروس کرونا این اقدام متوقف و مجددا از سال ۱۴۰۱ از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز سازمان تامین اجتماعی برای اعزام ۷۰ هزار نفر به مشهد و قم در قالب طرح کرامت رضوی برنامه‌ریزی کرده است، درخصوص جزییات بیشتر این طرح، گفت: در این طرح قرار است ۶۰ هزار نفر به مشهد و ۱۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران استانهای خراسان رضوی، جنوبی و شمالی به قم به مدت سه روز اعزام شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: این سفرها از آغاز، یعنی از حمل‌ونقل تا اسکان در هتل‌های مناسبی که در شهر مشهد برای اسکان زائران در نظر گرفته شده، رایگان است و در همین راستا نیز برای بالا بودن کیفیت هتل‌ها با کانون‌های بازنشستگی توافقاتی صورت گرفته است. علاوه بر این، سازمان برای آموزش بازنشستگان و همراهانشان در خصوص مباحث معرفتی، آداب زیارت و موضوعات تغذیه و سلامت و ... برنامه‌ریزی کرده است.

تقیانی در پاسخ به این سوال که اعزام این ۷۰ هزار نفر طی چند سفر انجام خواهد شد؟‌ گفت: برخی گروه‌ها در قالب گروه‌های ۵۰ نفره و برخی در قالب گروه‌های ۲۰۰ نفره اعزام می‌شوند، اما تا پایان سال قرار است ۷۰ هزار نفر به مشهد و قم اعزام شوند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام‌ها و انتخاب اسامی از طریق کانون‌های بازنشستگی صورت می‌گیرد و این بازنشستگان از میان کسانی انتخاب می‌شوند که طی هیچ دوره‌ای در طرح کرامت رضوی به این شهرها اعزام نشده‌ باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ