برگزاری نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در گیلان

اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نمایشگاه‌های پاییزه گیلان ویژه بازگشایی مدارس برای تسهیل در دسترسی و عرضه قیمت مناسب محصولات با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: نمایشگاه‌های پاییزه گیلان ویژه بازگشایی مدارس جهت تسهیل در دسترسی و عرضه قیمت مناسب محصولات با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری نمایشگاه پاییزه را از ۲۱ لغایت ۳۰ شهریور ماه اعلام کرد و افزود: اغلب مایحتاج ضروری مردم همزمان با شروع سال تحصیلی از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر، منسوجات و مواد خوراکی و… در نمایشگاه‌های مذکور با قیمت مناسب در این ایام از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ارائه خواهد گردید.

دبیر تنظیم بازار استان گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود افزایش سهمیه توزیع گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری را ضروری دانست و گفت: حسب گزارش مدیر شرکت پشتیبانی امور دام از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰ تن گوشت گرم وارداتی در گیلان توزیع شده است و با وجود زیرساخت بسته بندی گوشت، این رقم در ماه‌های آینده تا ۳۰۰ تن قابل افزایش است.

مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین در اجرای طرح‌های نظارتی ویژه پوشاک و سرویس مدارس و شالیکوبان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار ۹۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است که ارزش آن بیش از هزار ۷۶۰ میلیارد ریال است.

پورحیدری برگزاری گشت‌های مشترک تعزیرات، اماکن، اصناف، جهاد و اداره صمت در نظارت میدانی بر بازار را بسیار اثربخش توصیف کرد و گفت: یکی از مصوبات این کارگروه، حضور میدانی فرمانداران در بازرسی از نقاط حساس بازار به ویژه واحدهای خبازی بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ