کشف یک تن و ۲۶۳ کیلو انواع مواد مخدر در یزد

اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی استان یزد از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر خبر داد و گفت: ۲ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و حدود یک تن و ۲۶۳ کیلوگرم موادمخدر کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با دریافت اخبار و اطلاعاتی از طریق یگان عملیاتی استان یزد و یگان عملیاتی کرمان مبنی بر اینکه که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند در روزهای اخیر از طریق محورهای مواصلاتی «ساغند» استان یزد تردد و اقدام به حمل محموله سنگین به دیگر نقاط کشور کنند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی بسیار خوب و کار عملیاتی و مشترک دو استان یزد و کرمان و با کمک دستگاه اطلاعاتی استان یزد این باند را که اقدام به حمل و جابجایی شیشه در کویر می‌کردند پس از درگیری مسلحانه متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند و حدود یک تن و ۲۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ یک تن و ۱۳۵ کیلوگرم شیشه، ۸۸ کیلو هروئین و ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار بهدانی فرد افزود: همچنین یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه تیربار گرینف و حدود ۳ هزار فشنگ از سوداگران مرگ کشف و یک دستگاه خودرو تویوتا وانت توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این باند که بزرگ‌ترین باند حمل مواد مخدر صنعتی به صورت مسلحانه در کویر بود و قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور به استان‌های مرکزی را داشتند مورد ضربه مأموران پلیس استان یزد قرار گرفت که این کشفیات در سالیان اخیر در کشور بی سابقه است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با کار خوب اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد، کرمان، دستگاه‌های اطلاعاتی و یگان‌های عملیاتی پلیس یزد بدون هیچ گونه تلفاتی این باند بزرگ حمل مواد مخدر منهدم شد که امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز همچنان با این بلای خانمان سوز برخورد جدی و محکمی را داشته باشیم.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در مدت اخیر ۲۲ باند حمل مواد مخدر در استان یزد متلاشی شده است افزود: به قاچاقچیان هشدار می‌دهیم که استان یزد را محور شرارت و حمل مواد افیونی قرار ندهند؛ چراکه با برخورد قاطعانه یگان‌های عملیاتی پلیس مواجه خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ