آخرین وضعیت ورزشگاه خانگی چادرملو/ مشکل VAR در یزد

اقتصاد ایران: به گفته رئیس هیئت فوتبال استان یزد، استادیوم شهید نصیری این شهر از لحاظ استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی با مشکل مواجه است.

- اخبار ورزشی -

امیر فرشاد تفکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی تیم فوتبال چادرملوی اردکان اظهار داشت: هنگامی که اولین بازدید از ورزشگاه انجام شد، 42 ایراد را مطرح کردند. سپس رفعتی (رئیس ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها) بر اساس تصاویر و گزارش‌های ارسال شده، مجموعاً 28 ایراد را مطرح کرد که درست نبود.

وی با اشاره به بازدید مقامات سازمان لیگ از ورزشگاه یزد بیان کرد: رفعتی و روشنک (مسئول برگزاری لیگ برتر) روز پنجشنبه از استادیوم یزد بازدید می‌کنند و چادرملو روز 24 شهریور در یزد به مصاف نساجی می‌رود. مشکل گیت ورودی آقایان برطرف شده است و با توجه به پیش‌بینی مسیر جدیدی برای ورود بانوان، کارهای گیت بانوان هم در حال انجام است. ما همه ملزومات ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها را رعایت کرده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد مشکل تصویربرداری از دیدارهای خانگی چادرملو به تسنیم گفت: تنها مسئله‌ای که ما را نگران می‌کند، دوربین‌های فرسوده صداوسیمای استان یزد است. واحد سیار صداوسیمای یزد متعلق به 40 سال پیش است و نمی‌توانیم تصاویر خروجی لازم را برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و اسکوربرد ورزشگاه فراهم کنیم.

تفکری با بیان اینکه خرید واحد سیار 40 میلیارد تومان برای صداوسیما هزینه دارد، خاطر نشان کرد: درباره پخش تلویزیونی دیدارهای چادرملو به صداوسیما هشدار داده بودم. اگر تصاویر دیدارهای چادرملو و ورزشگاه شهید نصیری با کیفیت HD و Full HD پخش نشود، زحماتِ انجام شده خروجی خوبی ندارد. دوستان تاکنون نتوانسته‌اند واحد سیار اجاره کنند.

وی با بیان اینکه اتاق VAR کاملاً آماده شده است، تصریح کرد: سیستم کمک داور ویدیویی دوربین ندارد و با دوربین‌های صداوسیما می‌توان از تصاویر بهتر استفاده کرد. اگر هشت دوربین نباشد، داوران VAR نمی‌توانند تصمیم‌گیری لازم را داشته باشند. این در حالی است که اکنون امکان فیلمبرداری از مسابقات با سه دوربین فراهم است.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد درباره اینکه سرمربی چادرملو پیش‌تر گفته بود زمین تمرینی خوبی در این استان یافت نمی‌شود، عنوان کرد: کیفیت زمین شماره دوی ورزشگاه شهید نصیری از زمین یک استادیوم بهتر است. اگر دوستان گفته‌اند زیرساخت نبوده، شاید به این خاطر بود که دوست داشتند در تهران تمرین کنند!

تیم فوتبال چادرملو , تیم فوتبال چادرملو , تیم فوتبال چادرملو , تیم فوتبال چادرملو ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ