ترافیک محور رشت - قزوین سنگین اما روان است

اقتصاد ایران: رشت- رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی ۳ روزه در استان خبر داد و گفت: ترافیک محور رشت - قزوین سنگین اما روان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ هزار خودرو وارد گیلان شده است، اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش‌رو در ۲ محور قزوین به رشت و بالعکس، آستارا به اردبیل و بالعکس در روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هفته جاری محدودیت ترافیکی رفت و برگشت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به وضعیت ورودی‌های گیلان افزود: هم اکنون ورودی استان بویژه از مسیر قزوین به رشت ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریورماه در مسیرهای رفت و برگشت رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل ممنوع است.

سرهنگ جاور صفاری اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ایمنی، تسهیل و تسریع دررفت و آمد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان تاکید کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس با اطلاع رسانی محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته رفع خواهد شد.

صفاری با اشاره به تعطیلات پیش‌رو تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام گیلان مقصد مسافران و گردشگران باشد لذا از تمامی رانندگان انتظار می‌رود از سرعت غیرمجاز پرهیز کرده وبا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود سایر مسافران رقم بزنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ