مردم بخش سیلوانا از کمبود خدمات بهداشت و درمان رنج می‌برند

اقتصاد ایران: ارومیه-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از شرایط بهداشتی و درمانی بخش سیلوانا انتقاد کرد و گفت: مردم بخش سیلوانا از کمبود خدمات بهداشت و درمان رنج می‌برند.

حاکم ممکان در گفتگو با خبرنگار مهر از کمبود مراکز درمانی و بهداشتی در بخش سیلوانا در ارومیه انتقاد کرد و افزود: در حال حاضر مردم بخش سیلوانا از خدمات شایسته و در خور شأن در بحث بهداشت و درمان رنج می‌برند.

وی ادامه داد: متأسفانه درمانگاه و بیمارستانی مناسب در بخش نیست و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

ممکان خواستار توجه جدی دولت به موضوع بهداشت و درمان در این بخش شد و افزود: باید با همکاری مشترک نمایندگان و دولت مسئله جدی ارتقای سطح درمانی سیلوانا در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با گلایه از وضعیت راه‌های روستایی در ارومیه به خصوص بخش سیلوانای ارومیه، ادامه داد: شاخص بهره درمندی شهرستان ارومیه بویژه بخش سیلوانا از راه آسفالته روستایی بسیار پایین است.

ممکان خاطرنشان کرد: بخش عمده راه‌های روستایی هنوز آسفالت نشده و این پسندیده نیست. انتظار داریم با توجه به محدود بودن فصل کاری در شهرستان ارومیه، شرکت گاز نسبت علمک گذاری و اتمام روند گازرسانی اقدام کند تا بنیاد مسکن و راهداری نیز هرچه سریع‌تر برای طرح‌های هادی و آسفالت معابر اقدام کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل اساسی بخش سیلوانا نبود جاده استاندارد است، افزود: جمعیت این بخش و نیز میزان تردد خودرویی آن بیش از بسیاری از شهرستان‌ها است، اما شاهدیم که جاده فعلی به قتلگاه تبدیل شده است.

وی یادآور شد: سالن‌های ورزشی مصوب شده در سال ۱۴۰۱ برای موانا، تولی، زیوه و دیزج هنوز اقدام خاصی در خصوص عملیات اجرایی آنها صورت نگرفته است.

ممکان گفت: سالن ورزشی نیمه کاره دیزج ۱۵ سال است که در مرحله اسکلت مانده و خبری از افتتاح آن نیست. این موضوع باعث دلسردی جوانان و نیز اتلاف منابع و سرمایه‌های ملی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ