مشارکت مساجد آرمانی در برگزاری مسابقات قهرمان شهر

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ تهران گفت: ثبت‌نام سومین دوره رویداد ورزشی «قهرمان شهر»، با مشارکت مساجد آرمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران از مشارکت مساجد طرح آرمان در سومین رویداد قهرمان شهر خبر داد و گفت: در این دوره، مساجد آرمانی در کنار اداره ورزش کار ثبت‌نام را انجام خواهند داد و با تجهیز مساجد آرمانی، تعدادی از مسابقات دور محله‌ای، در این مسجدها برگزار می‌شود.

تنهایی در خصوص برنامه‌ریزی برای اجرای رویداد "قهرمان شهر ۳" در منطقه ۸ گفت: همزمان با ثبت‌نام این دوره که از هشتم شهریور آغاز شده؛ جلسات توجیهی با مسئولین مساجد آرمانی، مدیران اجتماعی محلات و مسئولان ورزشی نیز برگزار و اهداف طرح تبیین شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این منطقه در رویداد قهرمان شهر ۲ توانست با کسب مجموع ۲۴ مدال، جایگاه دوم در بین مناطق ۲۲ گانه را کسب کند؛ تصریح کرد: در دومین دوره از مسابقات قهرمان شهر، مشارکت بیش از ۴۳ هزار نفر از شهروندان منطقه ۸ ثبت شد که کسب مقام اول جام قهرمانی شنای آقایان، مقام سوم والیبال و بسکتبال آقایان و سوم بسکتبال بانوان در مناطق ۲۲ گانه از افتخارات منطقه ۸ تهران بود.

وی در پایان گفت: رقابت‌های این دوره نیز با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸، مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران و آموزش و پرورش در رشته‌های ابلاغی همانند دو دوره گذشته، به شکل مطلوب برای شهروندان اجرا و استعدادهای ورزشی این منطقه به جامعه ورزشی معرفی خواهند شد.

گفتنی‌است ثبت‌نام رویداد ورزشی "قهرمان شهر ۳" در ۱۰ رشته ورزشی مختلف، همچون تنیس روی میز، بدمینتون، آمادگی جسمانی، بسکتبال، داژبال و … در دو بخش خانم‌ها و آقایان از شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت و فینال نهایی مسابقات قهرمان شهر ۳ در مرحله فرامنطقه در بهمن ماه برگزار می‌شود.

همچنین علاقمندان می‌توانند با مراجعه با لینک https://varzesh.tehran.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ