واکنش حماس به کشته شدن ۶ اسیر اسرائیلی در غزه

اقتصاد ایران: جنبش حماس به کشته شدن شش اسیر اسرئیلی در واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اسرا در حملات رژیم صهیونیسی کشته شده‌اند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز یکشنبه در واکنش به کشته شدن شش اسیر اسرائیلی در حمله صهیونیست‌ها به رفح گفت که مسئولیت مرگ اسرای اسرائیلی که در نزد مقاومت بودند، با اشغالگرانی است که بر ادامه جنگ نسل کشی اصرار دارند و از دستیابی به توافق آتش‌بس فرار می‌کنند.

این عضو سیاسی جنبش حماس افزود که مسئولیت مرگ این اسرا همچنین با دولت ایالات متحده آمریکا است که از اشغالگران جانبداری و حمایت می‌کند و در این تجاوزات مشارکت دارد.

عزت الرشق در ادامه گفت که اشغالگران هر روز با سلاح‌های آمریکایی ملت فلسطین را می‌کشند و اجساد اسرای کشف شده در نوار غزه نیز فقط در بمباران صهیونیست‌ها کشته شده‌اند.

عضو سیاسی جنبش حماس اظهار داشت که بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اگر نگران جان اسرا است، باید دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارد و فوراً به حمایت مالی، تأمین سلاح و تحت فشار قرار دادن اشغالگران به تجاوزات پایان دهد.

الرشق افزود: کسانی که تاوان این جنایات وحشیانه و یازده ماه جنگ و کشتار علیه مردم ما را خواهد داد، نتانیاهو، حکومت افراطی او و همه افرادی هستند که از این تجاوزات حمایت می‌کنند.

این عضو سیاسی جنبش حماس افزود: ما دولت آمریکا و خود بایدن را مسئول جنایات روزانه و کشتار در نوار غزه می‌دانیم که تاکنون بیش از 150 هزار شهید و مجروح داشته که 69 درصد آن‌ها کودکان و زنان هستند.

الرشق به اتمام دوره ریاست جمهوری بایدن اشاره کرد و گفت: بایدن از کاخ سفید می‌رود و تاریخ از او به عنوان همدست و حامی جنایتکاران جنگی مانند نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش یاد خواهد کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین تأکید کرد که جنبش حماس بیشتر از بایدن نگران جان اسرایی است که در نزد او هستند، به همین دلیل با پیشنهاد او به ویژه با قطعنامه شورای امنیت موافقت کرد، در حالی که نتانیاهو آن‌ها را نپذیرفت و دولت آمریکا نیز تسلیم شروط نتانیاهو شد که هدفی جز ممانعت از دستیابی به توافق نداشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ