تصادفات مرگبار در شهریور اوج می‌گیرد/ جان باختن ۵۶۵ نفر در اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: بررسی آمار پنج سال اخیر استان نشان می‌دهد که بیشترین آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در آخرین ماه تابستان بوده و در این مدت ۵۶۵نفر در شهریور جان باختند.

منصور فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی‌های انجام شده در آمار حوادث رانندگی پنج سال گذشته (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲) استان اصفهان نشان می‌دهد که بیشترین آمار کشته‌شدگان حوادث رانندگی در آخرین ماه تابستان و در زمان اوج سفرهای تابستانی اتفاق می‌افتد به نحوی که مطابق آمارهای موجود حدود ۱۰ درصد از کل کشته شدگان حوادث رانندگی پنج سال اخیر، تنها مربوط به ماه شهریور است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در مجموع پنج هزار و ۴۱۴ نفر در استان اصفهان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۵۶۵ نفر تنها در ماه شهریور جان باخته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: در مدت این پنج سال کمترین آمار مربوط به شهریور ۱۴۰۰ با ۹۳ نفر و بیشترین آمار تلفات تصادفات مربوط به شهریور سال گذشته با ۱۳۷ فوتی بوده است.

مرگ روزانه ۴ نفر در تصادفات جاده‌ای طی شهریور سال گذشته

فیروزبخت ابراز داشت: مطابق آمارهای موجود تعداد تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شهریور ماه از ایام نوروز که با افزایش حجم سفرها مواجه هستیم نیز بیشتر است.

وی افزود: به عنوان نمونه در شهریور سال گذشته (۱۴۰۲)، ۱۳۷ در حوادث رانندگی جان باختند که میانگین روزانه آن برابر با ۴.۴ نفر بوده و این در حالی است که آمار تلفات نوروز همان سال ۵۷ نفر یعنی روزانه نزدیک به ۱.۷ نفر بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ