جزئیات بخشنامه عرضه محصول فاو J۶P شرکت سیبا موتور در بورس کالا

اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرایط عرضه کامیون کمپرسی ۴۶۰FAW CA۳۲۵۰ J۶P از ساعت ٩ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ تا پایان همان روز به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام‌شده در اطلاعیه عرضه خواهد شد. شایان‌ذکر است درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید برابر ۱۰ درصد قیمت پایه است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، قیمت کارخانه‌ای FAW J6P در جدول فروش سیبا موتور 48.33۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده و سود انصراف در این شرایط فروش صفر درصد و جریمه تأخیر آن روزانه 25 درصد در نظر گرفته‌شده است. این محصول به‌صورت تک‌رنگ (سفید) با موعد تحویل آذرماه 1403 عرضه خواهد شد. خریداران می‌بایست جهت تکمیل مراحل خرید، هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و تعیین زمان مقرر در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی٧روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت سیباموتور به آدرس bahman.iranecar.com  نسبت به ایجاد و تکمیـل پـروفایل خـود اقـدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های مربوط به ارزش‌افزوده، هزینه‌های پلاک ، شماره‌گذاری و انتخاب عاملیت موردنظر خود اقدام نمایند.

پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و ارزش‌افزوده، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط مطابق مندرجات ستون توضیحات اطلاعیه عرضه حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی بوده و در صورت تغییر هر یک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت مابه‌التفاوت پرداخت است.

فاو J6P یک کامیون کمپرسی 44 تن است که از قوای محرکه (Wuxi diesel engine works) بهره می‌برد. این موتور 6 سیلندر خطی 11 لیتری توربو دیزل توان تولید 460 اسب بخار قدرت و 2200 نیوتن متر گشتاور را دارد. بازده خروجی این موتور از طریق یک گیربکس 16 دنده دستی که به ریتاردر هیدرولیکی گیربکس 5 مرحله‌ای مجهز شده به چرخ‌های این کامیون انتقال می‌یابد.

فاو J6P یک خودرو 44 تن است که وزن خالص آن 9440 کیلوگرم، وزن مجموع ناخالص آن 25 تن ، ظرفیت بار روی محور جلو 7.5 تن و بار روی محور عقب آن 27.6 تن است. مخزن سوخت این کامیون 1000 لیتر است که از دو مخزن 500 لیتری آلومینیومی تشکیل‌شده است و در کنار آن مخزن ادبلو آن نیز 40 لیتر ظرفیت دارد.

سیستم تعلیق فاو J6P در محور جلو فنر تخت چندلایه پارابولیک مجهز به میل موج گیر و کمک‌فنر هیدرو تلسکوپی و در محور عقب فنر تخت چندلایه پارابولیک دومرحله‌ای مجهز به میل موج گیر و کمک‌فنر هیدرو تلسکوپی است.

ازجمله سیستم‌های ایمنی نصب‌شده بر روی این کامیون می‌توان به ترمز دیسکی محورهای جلو و ترمز کاسه‌ای دو مدار مستقل بادی در محورهای عقب، ترمز اتوماتیک ضد قفل هوشمند WABCO، سیستم کنترل الکترونیکی ترمز  ( EBS) ، سیستم ضد لغزش (ASR)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS)، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، دارای خشک‌کن هوا، سیستم ترمز کمکی ترمز موتور و ریتاردر هیدرولیکی، ترمزدستی مکانیزم پنوماتیک با عملکرد روی محور عقب اشاره کرد. همچنین این محصول تأییدیه ADR مربوط به حمل کالاهای خطرناک را نیز دارد.

در بخش تجهیزات و امکانات رفاهی و کمکی راننده نیز سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، هوشمند کولر درجا، بخاری درجا، یخچال مسافرتی، کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک، دارای گرم‌کن و سردکن و قابلیت تنظیم در 6 جهت، سیستم روشنایی اتوماتیک (Autolight)، سیستم مولتی‌مدیا TFT لمسی (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD Card، USB)، فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا و کروز کنترل، آیینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و دارای تأییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا در این محصول وجود دارد.

چطور از بورس کالا خرید کنیم؟
ابتدا با ثبت‌نام در سامانه سجام کد بورسی دریافت کنید و سپس دریکی از کارگزاری‌های رسمی بورس کالا که نامشان در سایت بورس کالا ثبت‌شده، اقدام به ثبت‌نام نمایید. بعدازآن یک حساب وکالتی افتتاح کنید تا بتوانید برای ثبت‌نام مقدار پول موردنظر را در آن بلوکه کنید. سپس یا از طریق کارگزاری یا به‌صورت شخصی خودرو موردنظر را در زمان مقرر از تالار معاملات انتخاب کنید. بعد از انتخاب سقف قیمت و به اتمام رسیدن مزایده، مبلغ بلوکه‌شده از حساب شما برداشته‌شده و به‌حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود. در زمان مقرر باید مابقی مبلغ خودرو را نیز به‌حساب شرکت خودروساز واریز نمایید. بعد از اتمام پروسه ثبت‌نام، یک نمایندگی را برای تحویل انتخاب کرده و در زمان اعلام‌شده خودروتان را از نمایندگی تحویل بگیرید.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ