فراخوان وزارت تعاون برای ارائه پیشنهادهای عملیاتی در پیوست عدالت

اقتصاد ایران: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار فراخوانی از مؤسسات، گروه‌های مطالعاتی، اندیشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی خواسته است که پیشنهادها و مطالعات مدون خود را درباره چگونگی عملیاتی‌سازی «پیوست عدالت» در تصمیمات و قوانین به این وزارتخانه ارائه دهند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن فراخوان به شرح زیر است: با توجه به ماموریت‌ها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق عدالت اجتماعی و کاهش فاصلۀ طبقاتی، مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقررات قانونی از جمله مواد ۱ و ۹ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، ماده ۳۸ قانون کار و ماده ۱ قانون بخش تعاونی اقتصاد، و همچنین تأکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت چهاردهم در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ مبنی بر اهمیت پیوست عدالت در تصویب و اجرای برنامه‌ها و قوانین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مؤسسات، گروه‌های مطالعاتی، اندیشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دعوت می‌کند تا پیشنهادهای خود را برای طراحی سازوکار اجرایی پیوست عدالت ارسال کنند.

شرایط لازم برای مشارکت در این فراخوان به شرح زیر است:
- پیشنهادها باید توسط گروه‌های پژوهشی، اندیشکده‌ها یا مراکز تحقیقاتی ارائه شود.
- پیشنهادها باید مبتنی بر طرح‌های مطالعاتی و عملی مدون قبلی در زمینه عدالت باشد و خلاصه طرح‌های پیشین باید به پیشنهاد پیوست شود.
- یک صفحه معرفی پیشینه گروه یا مرکز به همراه یک صفحه خلاصه پیشنهاد عملیاتی برای چگونگی اجرای پیوست عدالت باید ارائه شود.

مهلت ارسال پیشنهادها تا پایان شهریور ۱۴۰۳ است. علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادهای خود را به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی (swsc@mcls.gov.ir) ارسال کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ