چمن ورزشگاه را مطلوب می کنیم/ تابع تصمیمات سرمربی تیم هستیم

اقتصاد ایران: غلامرضا امینی در رابطه با بازسازی ورزشگاه سیروس قایقران انزلی اظهار داشت: از روز گذشته ترمیم چمن ورزشگاه را در دستورکار قرار دادیم و امیدوارم مطابق با خواسته های فدراسیون آن را آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بهترین شروع فصل خود را داشته است و شاگردان مازیار زارع در سه هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به شکست تیم‌های گل گهر سیرجان و چادرملو شد و تنها برابر استقلال تهران امتیاز از دست داد و اکنون با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده سوم جدول قرار دارد. دیدارهای لیگ برتر به دلیل برگزاری دو بازی تیم ملی مقابل تیم‌های قرقیزستان و امارات تا تاریخ ۲۳ شهریور تعطیل است و از این دیدار هفته چهارم ملوان مقابل سپاهان روز جمعه ۲۳ شهریور در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

غلامرضا امینی مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: خدا را شکر نسبت به چند فصل اخیر توانسته ایم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم. تیم ملوان سال گذشته هم توانست نتایج خوبی را کسب کند و امسال هم تاکنون این نتایج خوب ادامه دار بوده است و امیدوارم همین روند ادامه دار باشد. من در مسائل فنی دخالتی نمی‌کنم و این امور به کادر فنی تیم مربوط می‌شود.

او در رابطه با بازسازی ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی گفت: خوشبختانه جهانبخش آرمان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، شهردار انزلی و هیأت فوتبال انزلی کمک زیادی به ما در بازسازی ورزشگاه داشته اند. به واسطه تعطیلی مسابقات لیگ برتر دوباره از روز گذشته، بازسازی ورزشگاه را از سر گرفته ایم و به تمرمیم زمین چمن پرداخته ایم.

او افزود: ما زمین چمن بدی نداریم اما ایده آل هم نیست و به همین جهت به دنبال بهتر کردن کیفیت آن هستیم و تلاش می‌کنیم تا زمین را به مطابق با خواسته فدراسیون فوتبال آماده کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در رابطه با جذب بازیکنان جدید برای این تیم گفت: در این رابطه تابع تصمیمات کادرفنی هستیم و آخرین بازیکنی که جذب کردیم سامان تورانیان بود اگر لیست ما جای خالی داشته باشد مطابق با خواسته سرمربی تیم برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ