اعلام جزییات «مسابقه نمایشنامه نویسی» جشنواره تئاتر مقاومت

اقتصاد ایران: اطلاعیه شرکت هنرمندان برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت منتشر شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه شرکت هنرمندان برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت روز یکشنبه یازدهم شهریور ماه  منتشر شد.

مسابقه نمایشنامه نویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در دو بخش «اقتباسی و زندگی نامه شهدا» و «کودک و نوجوان» برگزار می شود.

در بخش«اقتباسی و زندگی نامه شهدا» کتاب های منتشرشده از سوی انتشارات «روایت فتح» که اسامی آنها در متن اصلی فراخوان این بخش منتشر شده، به عنوان مبنای اقتباس نویسندگان متقاضی پیشنهاد شده است.

براساس تفاهم دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت و انتشارات «روایت فتح» نویسندگان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر مقاومت نیازی به دریافت مجوز از نویسندگان کتاب های معرفی شده از سوی جشنواره تئاتر مقاومت ندارند اما نویسندگان محترم در صورت استفاده از کتاب های معرفی شده از سوی نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت می بایست در صفحه اول نمایشنامه خود مشخصات کامل کتاب را ذکر کنند.

کتاب های پیشنهادی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت جهت اقتباس برای مسابقه نمایشنامه نویسی نیز در متن کامل اطلاعیه معرفی شده اند. این در حالی است که متقاضیان جهت تهیه کتاب های معرفی شده از سوی جشنواره تئاتر مقاومت می توانند به سامانه اینترنتی انتشارات روایت به آدرس www.revayatfath.ir  مراجعه کنند.

بخش «کودک و نوجوان» مسابقه نمایشنامه نویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت نیز براساس آفرینش نویسندگان بر مبنای «مفهوم مقاومت»، «شهدای نوجوان دفاع مقدس، محور مقاومت و فلسطین»، «حماسه آفرینی رزمندگان نوجوان دفاع مقدس، محوریت مقاومت و فلسطین» برگزار می شود.

شایان ذکراست ستاد برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت همان طور که در اطلاعیه های قبلی نیز منتشر کرده بود، با نظر هیات داوران به بهترین نمایشنامه که براساس موضوع کودکان غزه و کشتار بی رحمانه آنان توسط رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته شده باشد، «جایزه ویژه شهید القدس اسماعیل هنیه» را به هنرمند منتخب اهدا می کند.

طبق زمان بندی اعلام شده ستاد جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار این بخش روز پنجم آذرماه 1403 اعلام شده و برگزیدگان نهایی این بخش نیز در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت معرفی خواهند شد.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان سال 1403 به دبیری محمد کاظم تبار در تهران و شهرهای مختلف کشور میزبان مخاطبان و هنرمندان شرکت کننده خواهد بود . علاقه مندان برای دریافت تازه ترین اخبار این رویداد می توانند به سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ