پروژه های قابل افتتاح توسط شورای شهر یزد توجه نشد

اقتصاد ایران: یزد- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال به حوزه عمرانی استانداری یزد اعلام شده بود اما توجهی نشد و در برنامه های افتتاح این هفته قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی، شامگاه شنبه در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، افزود: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و هفته دولت امسال را پشت سر گذاشتیم و در این هفته پروژه‌های مختلف افتتاح شد.

وی ادامه داد: توسط شورای اسلامی شهر یزد نیز پروژه‌های قابل افتتاح به استانداری اعلام شد ولی در لیست قرار نگرفت و امیدواریم در اولین زمان ممکن این پروژه‌ها در برنامه‌های افتتاحیه قرار گیرد و شهرداری نیز در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام پیش رو در روزهای پایانی ماه صفر، گفت: در اربعین امسال حمل و نقل درون مرزی در شلمچه توسط ۲۵ دستگاه اتوبوس شهرداری یزد انجام شد که از بیست مرداد تا ششم شهریور ماه به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی کردند.

سیفی ادامه داد: همچنین رانندگان اتوبوس شهری در یزد نیز با قبول شیفت اضافه باعث شدند هیچگونه مشکلی در خدمت رسانی در این زمینه وجود نداشته باشد و لذا از تلا شها و خدمات رانندگان مستقر در مرز و همچنین داخل شهر یزد کمال تشکر را داریم.

وی اظهار داشت: بیش از پنجاه نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری نیز با استقرار ۱۳ دستگاه خودرو از جمله خودروهای حمل زباله و آتش نشانی در مرز خدمت رسانی کردند و از همه این تلاش‌های صادقانه کمال تشکر را داریم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: تعدادی از جوانان از زمین ورزشی پارک آزادگان گلایه مند هستند و اعلام کرده اند که برای والیبال و دوچرخه سواری مشکل دارند که طی تماس اینجانب با شهردار یزد قول مساعدت و اصلاح این محل را داد و امیدوارم هر چه زودتر اجرایی شود.

فخرالسادات خامسی افزود: همچنین از اعضای شورا نیز درخواست دارم بازدیدهایی از فضاهای ورزشی پارک‌ها داشته باشند و در صورت وجود مشکل در فضاهای موجود نسبت به اصلاح اقدام کنند چون بخش زیادی از اوقات فراغت جوانان با محیط سالم ورزشی تأمین گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان پیش از دستور خود گفت: وضعیت فرهنگ سراها در یزد مشخص نیست و به عنوان یکی از اعضای شورا درخواست دارم تا ضمن اعلام تعداد فرهنگسراها و چگونگی آماده سازی و متولی آنها نسبت به بررسی فعالیت و جامعه هدف آنها اقدام شود چون برخی از این اماکن مثل بوستان خانواده بلا تکلیف بوده و هیچ استفاده‌ای از آن صورت نمی‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: فرهنگ سراها به عنوان محیط آماده‌ای برای استفاده عموم مردم عنوان می‌شود اما نیازمند مدیریت صحیح است و اگر واگذاری این اماکن به صورت فراخوان و با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها انجام شود قطعاً شاهد فعالیت بیشتری در فرهنگ سراها خواهیم بود تا برنامه‌های مفید برای شهروندان و جامعه هدف آنها انجام گردد.

خامسی اظهار داشت: با توجه به افزایش عوارض و جرایم در سال جدید باعث شده اقساط شهروندان مبالغی سنگین شود که از توانایی برخی از آنها خارج است و لذا اصلاح قوانین و مساعدت به صورت زمان بیشتر در پرداخت اقساط می‌تواند راهکار مهمی در این زمینه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: برنامه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف برای تجلیل از اقشار برگزار می‌شود بدون اطلاع برخی از اعضای شورا است و لذا درخواست دارم تا این برنامه‌ها با اطلاع همه اعضا برگزار شود و مراسم تجلیل برای همه اقشار و در مناسبت‌ها انجام گردد همچنین اعضای شورا در بین اقشار مختلف مردم حضور مستمر و بیشتری داشته باشند.

در این جلسه علنی محسن ابوترابی با ۶ رأی و احمد ترکمانی با ۷ رأی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر یزد در کمیته نامگذاری انتخاب شدند همچنین لایحه مساعدت مالی به اداره میراث فرهنگی در خصوص معرفی شهر یزد به کشورهای آسیایی، لایحه تملک در محله شیخداد، لایحه تخفیف بهای خدمات غرفه‌های میدان میوه و تره بار و لایحه پرداخت سهم شهرداری بابت پشتیبانی از سامانه اتحادیه حمل و نقل نیز در این جلسه علنی مطرح و بعد از رأی گیری تصمیم گیری شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ