کسب رتبه تک رقمی را حاصل پشتکار و توکل به خدا می‌دانم

اقتصاد ایران: یزد- رتبه ۸ کنکور سراسری ۱۴۰۳، توکل به خدا، دعای خیر پدر و مادر، زحمات کادر مدرسه و همچنین تلاش و پشتکار را عامل موفقیت خود در این مسیر عنوان کرد.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها - مسعود میرجلیلی: هرساله با اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری نام دانش آموزان یزدی در بین این افراد دیده می‌شود و امسال نیز نام دو دانش آموز استان یزد در بین رتبه‌های تک رقمی وجود دارد.

به همین بهانه با رتبه هشتم کنکور سراسری ۱۴۰۳ در ر شته علوم انسانی به گفتگو نشستیم.

محمدمهدی اسلامی زارچی که توکل به خدا، دعای خیر پدر و مادر و زحمات مدیر و کادر مدرسه و همچنین تلاش و پشتکارش را عاملی برای موفقیت در کنکور امسال می‌داند، اینگونه خود را معرفی می‌کند: بنده محمد مهدی اسلامی از شهرستان زارچ استان یزد هستم.

وی ادامه داد: با توکل به خدا و دعای خیر پدر و مادرم و زحمات مدیر و کادر مدرسه و همچنین تلاش و پشتکار خودم در این مسیر توانستم رتبه هشتم کنکور انسانی را کسب کنم و قصد دارم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل داشته باشم.

این دانش آموز برتر یزدی با قدردانی از افراد تأثیرگذار که موفقیت خود را مدیون آنها می‌داند بیان کرد: از پدر و مادرم، مدیر مدرسه و سایر عوامل محل تحصیلم نشکر می‌کنم.

اسلامی با اشاره به نقش و اثر خانواده در این موفقیت گفت: خانواده حمایت‌های مالی و عاطفی برای من به عمل آوردند و راهنمایی‌های مفیدی برایم داشتند تا بتوانم در این زمینه موفق باشم.

وی در پاسخ به اینکه پیشنهاد شما به افرادی که در آینده کنکور دارند چیست بیان کرد: با توکل به خدا و برنامه ریزی درست و پایبندی به آن می‌توانند به هدف خود برسند و هرگز امید خودشان را از دست ندهند.

رتبه هشتم کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پاسخ به اینکه روش خاصی برای مطالعه دنبال می‌کردید و چند ساعت مطالعه داشتید نیز گفت: سعی می‌کردم اول درس‌ها را در کلاس یاد بگیرم و بعد از آن تست‌های مربوط به آن را پاسخ داده و نکات مهم را یادداشت می‌کردم. حداقل ۱۰ ساعت در روز مطالعه داشتم.

مهران فاطمی استاندار یزد با حضور در منزل محمد مهدی اسلامی زارچی، حائز رتبه هشتم کنکور سراسری انسانی، از تلاش و همت والای وی در کسب موفقیت در عرصه‌های علمی تجلیل و تقدیر کرد.

قابل ذکر اینکه مهدی ابوطالبی نیز توانست رتبه پنجم کنکور ریاضی امسال را کسب کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ