بیش از ۵۷۰۰ جلد سند مالکیت روستایی و شهری در مرکزی صادر شد

اقتصاد ایران: اراک- سرپرست معاونت توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن مرکزی گفت: طی یک سال اخیر ۵ هزار و ۷۲۷ جلد سند مالکیت منازل روستایی و شهری در این استان صادر شده است.

عباس چاپاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد یک ساله معاونت عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی دارای ۱۰۶۶ روستا، ۲۴ بخش و ۶۷ دهستان است که از این تعداد ۸۵۵ روستای جمعیتی بالای ۲۰ خانوار هستند.

وی با بیان اینکه از بین روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ۸۴۷ روستا دارای طرح هادی و بازنگری روستایی هستند، گفت: طی یک سال گذشته عملیات تهیه و بازنگری طرح هادی در ۷۶ روستای استان مرکزی انجام شده است و عملیات تهیه و بازنگری در ۹۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۸۲ هزار و ۷۸ میلیون ریال در حال انجام است.

چاپاری تصریح کرد: عملیات جدول‌گذاری، محوطه‌سازی، زیرسازی و آسفالت در ۱۴۹ روستا با اعتبار ۱,۰۱۸,۸۶۶ میلیون ریال انجام شده است و از محل اعتبارات قیر رایگان (اعتبارات دولتی و مشارکتی با دهیاری‌ها) نیز در ۶۰ روستا عملیات آسفالت اجرایی شد.

وی با اشاره به صدور اسناد مالکیت منازل روستایی و شهری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، افزود: پیرو طرح صدور اسناد، اسناد مالکیت منازل در ۷۰۹ روستا و ۳۰ شهر استان مرکزی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر صادر شده است و در مجموع ۵۷۲۷ جلد سند مالکیت روستایی و شهری در این استان اخذ شده است.

سرپرست معاونت توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن استان مرکزی با گرامیداشت هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت، هفت پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و بهره برداری شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ