پروژه‌های راهداری در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید

اقتصاد ایران: بیرجند- مراسم بهره برداری همزمان ۵ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در نهبندان با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت که صبح شنبه برای حضور در مراسم محوری هفته نهبندان- ویژه گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان- به این شهرستان سفر کرده، در بدو ورود در آئین بهره برداری همزمان ۵ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهبندان حضور یافت.

اجرای روکش آسفالت محور شوسف- سربیشه حدفاصل نهبندان- بیرجند به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال، پروژه‌ای است که در این مراسم به نمایندگی از ۵ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهبندان افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین امروز از روند اجرای پروژه پست ۴۰۰ کیلوولت هم بازدید کرد.

پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان یکی از بزرگترین طرح‌های استان در حوزه برق است که به عنوان مهمترین زیرساخت‌های لازم به منظور تأمین برق واحدهای تولیدی صنعتی و صنایع معدنی در شهرستان نهبندان در دست اجرا است.

تفاهم‌نامه چهارجانبه احداث خط و پست ۴۰۰ کیلوولت به ظرفیت ۲۰۰ مگاوات آمپر به منظور تأمین برق صنایع و معادن مستقر در شهرستان نهبندان بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، استانداری خراسان جنوبی، شرکت توانیر و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ به امضا رسید.

عملیات اجرایی این طرح بزرگ با پیش بینی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان ۷ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با روز نهبندان آغاز شد و در حال حاضر این پروژه زیرساختی مهم ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ