ادعای پیدا شدن جسد ۶ اسیر از جمله یک آمریکایی در غزه

اقتصاد ایران: ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه مدعی شد که اجساد شش تن از اسرا را در نوار غزه پیدا کرده است که یکی از آن‌ها شهروند آمریکا است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه مدعی شده است که اجساد شش تن از اسرای خود را در یکی از تونل های نوار غزه بدون اطلاعات قبلی و اتفاقی پیدا کند!

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دنبال اعلام این خبر، مدعی شد که جسد «هیرش گولدبرگ»، تبعه صهیونیست آمریکایی دربند مقاومت فلسطین خبر داد. بایدن در بیانیه خود اعلام کرد ارتش اسرائیل جسد گولدبرگ و پنج اسیر دیگر اسراییلی را در تونلی در شهر رفح در جنوب نوار غزه پیدا کرده است.

اسامی شش اسیر اسرائیلی گفته می‌شود اجساد آن‌ها در تونلی در شهر رفح پیدا شد، عبارت است از: هیرش گولدبرگ-پولین، عدم یروشالمی، کامل گات، الموگ صروری، آلکس لوونوو.

نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

ارتش اسرائیل اعلام کرده است که اجساد شش اسیر صهیونیست را بدون اطلاعات قبلی و صرفا در جریان جستجوی تونل های رفح در نزدیکی مکانی که فرحان القاضی، دیگر اسیر صهیونیست آزاد شده، مستقر بود، پیدا کرده است.

گیلی کوهن، خبرنگار شبکه کان 11 رژیم صهیونیستی مدعی شد، قرار بوده است دو تن از اسرایی که امروز اجساد آن‌ها پیدا شد، در جریان عملیات تبادل اسرای صهیونیستی و فلسطینی مبادله شوند. این اظهارات با توجه به سنگ‌اندازی رژیم اسرائیل و شخص نتانیاهو در جریان مذاکرات ادعایی بیش نبوده و به نظر می‌رسد به دنبال تخریب مقاومت و ادامه سنگ‌اندازی در مسیر توافق آتش بس است.

براساس آخرین برآوردها پس از کشف اجساد شش اسیر صهیونیست در صبح امروز، در حال حاضر 101 اسیر اسرائیلی در غزه حضور دارند که مرگ 35 نفر آنها به طور رسمی اعلام شده است.

پیدا کردن جسد، ماموریت جدید ارتش اسرائیل در غزه

بعد از تعلل صهیونیست‌ها در جریان توافق آتش بس، به نظر می رسد مأموریت و هدف ارتش اسرائیل، پیدا شدن اجساد اسرا شده است و نه برگرداندن زنده آن‌ها به خانه‌هایشان.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ