بزرگداشت هفته وحدت نیاز به برنامه‌های نو و خلاقانه دارد

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بدون شک بزرگداشت میلاد پپامبر(ص) و هفته وحدت نیاز به برنامه های نو و خلاقانه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی با حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از الزامات پیشبری فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی، هم افزایی عملیاتی حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اتفاقاتی چون عملیات وعده صادق در افزایش نگاه‌ها به ایران تأثیرگذار بوده و این اقدام راهبردی نشان داد که ایران تا چه مرحله‌ای پای کار آرمان فلسطین و مبارزه با اسرائیل است.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است اینکه فعالیت‌های قرآنی در طول سال به لحاظ تخصصی و عمومی در سطوح مختلف کم نیست ولی برنامه‌ای چون «محفل» که همراه با خلاقیت و نوآوری است آنقدر تأثیر گذار است که نوع نگاه کشورهای اسلامی را به چگونگی و سطح انس مردم ایران به قرآن کریم تغییر داده و بیشتر ایران را تحسین می‌کنند.

سالاری مکی افزود: به دنبال این هستیم که برنامه مشترک و نو در هفته وحدت با محوریت «غزه، قرآن و پیغمبر» به ویژه در شهرستان‌های تلفیقی برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی باید پاتوق توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی باشد.

سالاری مکی با اشاره به اینکه بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر (ص) هفته وحدت نیاز به برنامه‌های نو و خلاقانه دارد، ادامه داد: اگر در برخی از برنامه‌ها پیوست رسانه‌ای و هنری را بیشتر همراه کنیم بدون شک اثر گذاری بیشتری را شاهد هستیم.

وی یادآور شد: امید است که حوزه هنری محل رفت و آمد و توانمندسازی نوجوانان انقلابی ما باشد.

گفتنی است در این جلسه رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی نیز نظرات خود را پیرامون اجرای هر چه بهتر، خلاقانه تر و ماندگار تر برنامه‌های هفته وحدت مطرح کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ