ترافیک سنگین در محورهای شمالی و راه‌های منتهی به مشهد

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در محورهای شمالی و راه‌های منتهی به مشهد سنگین گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ترافیک در محورهای شمالی و راه‌های منتهی به مشهد به صورت سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) ترافیک سنگینی حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه مشاهده می‌شود. همچنین، در آزادراه تهران – شمال (مسیر جنوب به شمال)، ترافیک سنگین در محدوده‌های تونل ۱۳، حدفاصل تونل‌های شماره ۱۷ تا ۱۸ و ابتدا و انتهای تونل البرز وجود دارد.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: در محور هراز (مسیر جنوب به شمال) نیز ترافیک سنگین در محدوده‌های مشا، زیار، وانا و سه راهی چلاو گزارش شده است. با این حال، تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت به صورت روان ادامه دارد. لازم به ذکر است که محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در سایر محورها، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده‌های حسین آباد و کمالشهر و همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.

وی در پایان گفت: همچنین، در محورهای منتهی به مشهد، ترافیک سنگینی در بزرگراه مشهد – چناران محدوده سه راهی فردوس و آزادراه مشهد – باغچه مشاهده می‌شود. به رانندگان توصیه می‌شود پیش از حرکت از وضعیت جاده‌ها اطلاع حاصل کرده و زمان سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که از ایجاد تراکم بیشتر جلوگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ