ایمن سازی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی در شهرستان میامی

اقتصاد ایران: میامی- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از اجرای ادامه طرح ایمن سازی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی در شهرستان میامی و کریدور اصلی تهران - مشهد خبر داد.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اجرای ادامه طرح ایمن سازی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی در شهرستان میامی و کریدور اصلی تهران - مشهد خبر داد و بیان کرد: این طرح در محدوده میاندشت که بیشترین تردد و تلفات جاده‌ای یوز ها متأسفانه در آن منطقه صورت گرفته، اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه امتداد این طرح همزمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد، افزود: فنس کشی محل تردد یوزه‌ای آسیایی به واسطه عدم برخورد آنها با خودروهای عبوری موضوع اصلی این طرح است.

روشنایی و نصب علائم

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه این طرح شامل ۲۶ کیلومتر فنس کشی است، تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و هم اکنون در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد ایمن سازی مسیر باشیم.

عمیدی با بیان اینکه رقمی که برای این طرح تخصیص داده شده ۵۰ میلیارد تومان بابت فنس کشی است، گفت: این اعتبارات از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تأمین شده است.

وی افزود: قبلاً نیز ۵۰ میلیارد تومان دیگر بابت طرح آشکار سازی محدوده تردد یوزها با اقداماتی مانند روشنایی، تابلو و علائم اختصاص داده شده بود که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت همچنین در این محدوده شاهد محدودیت‌های سرعت نیز هستیم تا بتوانیم منطقه میاندشت را برای تردد یوزپلنگ آسیایی ایمن تر کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ