ادعای کذب رسانه‌های ضدانقلاب/ فوت معصومه هویزات صحت ندارد

اقتصاد ایران: براساس پیگیری‌ها خبرهای منتشر شده در مورد فردی به هویت معصومه هویزات که چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده بود صحت ندارد و این فرد در سلامت کامل است.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی حادثه فوت یک متهم به نام محمد میرموسوی در فوت متهمی در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان، خبر‌هایی با موضوع مشابه در برخی از رسانه‌های ضد انقلاب در حال انتشار است. 

در یکی از خبر‌های مورد اشاره، ادعا شده است زنی 24 ساله به نام معصومه هویزات در که در زندان سپیدار استان خوزستان بازداشت بوده است، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به دلیل ضرب و شتم در بازداشتگاه جان باخته است.

برهمین اساس، صحت و سقم این موضوع از مراجع قضایی پیگیری شد که ‌نشان می‌دهد فردی به هویت معصومه هویزات چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر و به مدت یک هفته در زندان سپیدار حضور داشت.

این متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد و ادعای فوت وی کذب و بی‌اساس است.

همانطور که در گذشته و بویژه در اغتشاشات سال 1401 شاهد بودیم، انتشار اخبار کذب و جعلی درباره مرگ افراد مختلف در پی وقوع حوادث این‌چنینی از ترفند‌های گروهک‌های ضد انقلاب است.

پس از حادثه پیش آمده برای مرحوم میرموسوی در لاهیجان نیز خبر‌های ساختگی مرگ افراد مختلف با موضوع مشابه در دستور کار رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته و خبر دروغ مرگ معصومه هویزات یکی از این نمونه‌ها است.

انتشار این اخبار جعلی در روز‌های آتی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و از مخاطبان محترم انتظار می‌رود اخبار را از منابع معتبر دنبال کنند. 

گفتنی است، پرونده فوت محمد میرموسوی از سوی دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه دستگاه قضایی به صورت جدی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ