نصیرزاده: دیدید که حرف ما درباره بازی استقلال درست بود

اقتصاد ایران: مدیرعامل فولاد با اشاره به اتفاقات رخ داده در جریان دیدار استقلال و استقلال خوزستان گفت: دیدید که حرف ما درباره بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی درست بود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوشنگ نصیرزاده بعد از شکست 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، گفت: فولاد سال گذشته، سال پُر چالشی داشت و نتایج تیم خیلی مطلوب مردم نبود. امسال یکسری ترمیم‌ها انجام شده است. با توجه به اینکه تعداد بازیکنان خارجی ما زیاد بود فقط توانستیم با 3 نفر از آنها فسخ قرارداد کنیم.  ایفمارک به «کنت» گفته که باید تست فشار خون، قلب و ... بدهد. لوسیانو پریرا هم مصدوم است. بابت این موارد لیست ما خیلی قدرت مانور نداشت؛ هر چند الان بهتر شده است. ضمناً مدیرعامل تیم را انتخاب نمی‌کند بلکه کار اداری انجام می‌دهد.

مدیر عامل فولاد خوزستان ادامه داد: بعضی وقت‌ها می‌گویند چرا شما بازیکن جذب نکردید؟ هر بازیکنی که کادر فنی گفته، گرفتیم و اتفاقاً هم بازیکنان خوبی گرفتیم. مشکلی هم از این حیث نداریم. هنوز در اول بازی‌ها هستیم و با گذشت چند بازی نتایج بهتری می‌گیریم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا نقل و انتقالات برای فولاد به اتمام رسید، گفت: خیر تا 28 شهریور وقت داریم. احتمال ترمیم برخی خطوط وجود دارد که همه این موارد را به آقای گل‌محمدی و کادر فنی می‌سپارم. ان‌شاءالله 3 تغییر دیگر خواهیم داشت.

وی درباره آخرین وضعیت فسخ قرارداد با خوزه ایگناسیو مارتینس عنوان کرد: قرارداد این مربی فسخ شده و حدود 6 روز مبلغ قسط دوم‌شان عقب افتاده است. قسط خودش حدود 200 و خرده‌ای بود و 2 دستیارش صد و خرده‌ای. این افراد با توجه به اینکه پرداخت یک قسط مبلغ‌شان به تاخیر افتاده بر اساس شروط قراردادشان می‌توانند شکایت و کل مبلغ را دریافت کنند. این افراد به فیفا شکایت کردند و ما پاسخ دادیم تحریم هستیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: به آنها گفتیم همه پول‌هایی که در ایران دریافت کردید به صورت نقد بوده است. چون شماره حساب با تاخیر به ما اعلام شده، این کار موجه شناخته می‌شود. از طرف دیگر در حقوق  یک اصل انصاف داریم. شما به خاطر 6 روز تاخیر نمی‌توانید کل مبلغ قرارداد را مطالبه کنید. دفاعیات خاص خود را فرستادیم امیدواریم رای به نفع ما باشد.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که فولاد بابت استخدام مربی اسپانیایی و دستیارانش چقدر ضرر کرد، اظهار داشت: بابت مربی و تعداد بازیکنان خارجی که برخی از آنها هنوز در لیست هستند، خیلی زیاد بود. حتی ترمیم این موارد هم تا حدودی سخت است. روی هم رفته آنهایی هم که این‌ها را به فولاد آوردند، قصد داشتند کاری انجام بدهند و نظرشان خیر بوده است. اینطور نبوده که بخواهند این افراد را بیاورند و برای تیم مشکلاتی ایجاد کنند.

وی راجع‌ به حواشی حضور استقلال در ورزشگاه شهدای فولاد و شکایت باشگاه استقلال بابت اظهارنظرهایش، تصریح کرد: به استقلال چه ربطی دارد؟ این تیم میهمان و میزبان استقلال خوزستان بود. آنها در بازی نخست چکی به مبلغ یک میلیارد به ما دادند. گفتند که در حساب باشگاه‌شان پول نیست. بعد که برای بازی دوم به سراغ ما آمدند، یکی از لوله‌های آبیاری مکانیزه چمن ورزشگاه مشکل پیدا کرد.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: با توجه به مطالعه فضای مجازی که داشتیم، حدس می‌زدیم که ممکن است مسائل منفی پیش بیاید. ما گفتیم که بازی بدون تماشاگر برگزار شود. این موضوع را سازمان لیگ و شورای تامین نپذیرفتند اما دیدید که نظر ما درست بود. حرف ما متعهدانه بود که باید بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این حرف ما درست بود.

«طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفته بود چرا گل‌محمدی باید در مورد اجاره ورزشگاه شهدای فولاد به استقلال خوزستان دخالت کند؟ این ورزشگاه اصلاً به ایشان تعلق ندارد.» نصیرزاده در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: یکی از ایرادهای ما همین اظهارنظر ایشان هم بود. اظهارنظر طالقانی تحکمی و فشاری به بخش مدیریتی فولاد بود که آنها هم به نوعی پاسخگویی کردند.

وی درباره شائبه عدم صدور اجازه ورود کمک داور ویدیویی به ورزشگاه شهدای فولاد با دستور مدیران فولاد خوزستان، عنوان کرد: در مورد کمک داور ویدیویی اینگونه نیست. من که در جریان نیستم. در واقع می‌دانید که ورزشگاه شهدای فولاد در اختیار خود باشگاه نیست. یک شرکت سرمایه‌گذاری است که این مسئولیت را به عهده دارد و ما حتی ورزشگاه را از آنها اجاره می‌کنیم. این ورزشگاه مربوط به شرکت فولاد خوزستان است و مربوط به خود باشگاه که با نام  آینده سازان فولاد خوزستان فعالیت می‌کند، نیست. یعنی اختیار ما صد در صد نیست.

عضو سابق هیئت مدیره سازمان لیگ درباره سقف بودجه و رفتار برخی باشگاه‌ها که برای هر مسابقه یک بازیکن به لیست خودشان وارد یا خارج می‌کنند، گفت: ما تا روز 28 شهریور ماه در بازه نقل و انتقالات هستیم. هر کسی می‌تواند بازیکن را به لیست وارد یا خارج کند. مهم نیست! بازیکن می‌تواند این کار را بکند. برای شما کمی عجیب است. می‌توانید بازیکن را از لیست خارج کنید یا اقاله قرارداد انجام دهید هم اینکه دوباره او را جذب کنید.

نصیرزاده در مورد سقف بودجه تصریح کرد: در رابطه با سقف بودجه نظر فدراسیون فوتبال درست است که می‌گوید تیم‌ها را به مسابقات آسیایی فرستادیم تا از کیان فوتبال ایران دفاع کنند. باید اجازه داد آنها بازیکنان قوی جذب کنند تا بتوانند از فوتبال ایران دفاع کنند. این موضوع ممکن است قضیه را به 12 باشگاه دیگر هم تسری بدهد و مجبور به گسترش آن به همه باشگاه‌ها باشد. شما هم خیلی خسیس نباشید!

وی در پایان گفت: هر باشگاهی 56 تا 60 درصد درآمد خود را  می‌تواند خرج خرید بازیکن کند. وقتی شما برای یک باشگاهی درآمد قائل هستید طبیعتاً می‌توانید هزینه هم کنید.  به هر حال حتی اگر این پول بلوکه باشد، باید یک بار از این پول استفاده کنند. فرض می‌کنیم که در حال حاضر در حساب‌شان است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ