انتقاد از برگزاری گلچینی مسابقات با VAR

اقتصاد ایران: انزلی- سرمربی چادرملو اردکان با انتقاد از برگزاری گلچینی مسابقات با VAR در لیگ برتر ، گفت: داور در تشخیص برخی از صحنه‌ها مثل گل اول ملوان به نظرم اشتباه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اخباری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی با ملوان بندرانزلی ضمن تبریک پیروزی ملوان به این تیم و تماشاگرانش اظهار کرد: داور در تشخیص برخی از صحنه‌ها از جمله گل اول ملوان به نظرم اشتباه کرد.

سرمربی تیم چادرملو با اشاره به اینکه بعد از خوردن گل اول به بازی برگشتیم، گفت: اما متأسفانه در ادامه دوباره غافلگیر شدیم و دو گل خوردیم و اینکه اصلأ قصد ما این نیست که این باخت را گردن داور مسابقه بیاندازیم.

وی با تاکید بر اینکه داور بازی از داورهای خوب کشور است، تصریح کرد: داور اشتباهاتی داشت اما این اشتباهات سهوی بود و ما باخت را گردن داور نمی‌اندازیم.

اخباری با اشاره به اینکه تیم ما تیم جوانی است، گفت: من به عنوان مربی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم همیشه به بازیکنانم می‌گفتم که در لیگ برتر زمین‌ها و داوران خوبی داریم اما الان احساس می‌کنم اشتباه می‌کردم.

وی با بیان اینکه این زمین شایسته تیم خوب ملوان نیست، افزود: این شکل برگزاری مسابقات به صورت سملبیک است و انگار که فقط می‌خواهیم مسابقات را برگزار کنیم.

سرمربی چادرملو با تأکید بر اینکه در لیگ یک زمین‌ها مناسب بود، بیان کرد: در لیگ حتی شرایط برگزاری مسابقات از لیگ برتر بهتر بود و متأسفانه اما در لیگ برتر وضعیت اصلأ مناسب نیست.

وی با بیان اینکه بازیکنان خارجی ما در این زمین نمی‌توانستند راه بروند، گفت: بازیکنان ما در این زمین فقط زمین خوردند اما بازیکنان ملوان با زمین آشنایی داشتند و بهتر بازی کردند.

وی با اشاره به اینکه در زمان بدی گل دوم را خوردیم، تصریح کرد: فوتبال در این زمین‌ها را واقعاً ما بلد نیستیم چون در این زمین‌ها فقط باید سانتر کرد.

سرمربی چادرملو با اشاره به اینکه مردم انزلی طلا هستند، گفت: ملوان شایسته برد بود اما واقعاً این زمین زیبنده مردم انزلی نیست و باید فکری برای این زمین کرد.

وی با انتقاد از برگزاری گلچینی مسابقات با VAR در لیگ برتر ، گفت: چرا باید در برخی از مسابقات باید و در برخی در دیگر نباشد ، این موضوع واقعاً خوب نیست.

اخباری با بیان اینکه تیم ما تاکنون میزبان نبوده است، افزود: زمین ما واقعاً از زمین انزلی بهتر است اما به ما اجازه میزبانی نمی‌دهند و اگر هفته آینده هم اجازه میزبانی ندهند به این نتیجه می‌رسیم که انگار پشت‌پرده خبرهایی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ