تصمیم دوگانه داوری به ضرر تیم نساجی شده است

اقتصاد ایران: قائمشهر - مربی تیم نساجی مازندران با انتقاد از داوری بازی با گل گهر سیرجان گفت: تصمیم دوگانه داوری در بازی به ضرر تیم نساجی تمام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری بعد از بازی نساجی مازندران با گل گهر سیرجان با گلایه از تیم داوری اظهار کرد: این در حالی که باشگاه نساجی و به ویژه ساکت الهامی همواره به تیم داوری احترام گذاشته است و احساس می‌کنیم که این مسئله تا حدودی به ضرر ما تمام شده است.

وی با بیان این که در صحنه اخراج داور چهارم شاهد تعارض از سوی داوری بودیم که این مسئله ما را اذیت کرده است گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن فوتبال از حالت فنی خود خارج شد.

مربی تیم نساجی ادامه داد: در هفته قبل VIR شاهد آن بودیم که لباس ما بازیکن ما پاره شد و با این وجود باز هم به داور و تیم داوری احترام می‌گذاریم اما این دوگانگی در تصمیم داور ما را اذیت کرد.

صداقت با اظهار اینکه کادر فنی و کنونی همان کادر فنی پایان فصل گذشته است، تصریح کرد: فکر می‌کنم ۸۰ درصد تیم‌های لیگ با توجه به بازی‌های اول فصل هنوز به فرم آمادگی نرسیدند و بازی‌های کم گلی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تیم نساجی در فصل گذشته نیز در پایان فصل نمودار رشد آن شتاب گرفت، گفت: همه بازی‌های لیگ در فصل جاری با نتایج کم گل صورت گرفته است.

مربی تیم نساجی مازندران اظهار این که آن سالی که تیم قهرمان جام حذفی شد، گفت: باید در فوتبال از سطح نگری پرهیز کردم و برای کارها دلیل داشته باشیم.

وی گفت: تیم نساجی جز کار و تمرین برنامه اضافه دیگری ندارد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به نفع میهمان به پایان رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ