مورایس: بردیم اما حیف شد از تمام موقعیت‌ها استفاده نکردیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال سپاهان با وجود ابراز خرسندی از برتری مقابل شمس آذر به عدم استفاده شاگردانش از فرصت‌های گلزنی در این مسابقه اشاره کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی سپاهان مقابل شمس آذر قزوین در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم یک بازی رقابتی دیگر مقابل تیم پرانرژی شمس آذر بود، ولی حیف شد از تمام موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این وجود خوشحالم بابت پیشرفت‌مان و از هوادارانی که تا اینجا آمدند و تیم‌شان را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت مهدی لیموچی تصریح کرد: امیدوارم در بازی بعد بازیکنان بیشتری در دسترس باشند. باشگاه پیگیر است و چیز بیشتری نمی‌دانم که بگویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد برگزاری بازی تیمش زیرنظر کمک داور ویدیویی گفت: امیدوارم که نتیجه عادلانه بوده باشد. می‌دانید ما انسانیم و هر زمان نیاز بود از دستگاه باید استفاده می‌شد، اما چیزی که مهم است داوران نمی‌توانند از دستگاه استفاده کنند. با این وجود همین که مردم خاطرجمع باشند عدالت در بازی وجود دارد، خوب است.

مورایس راجع به اینکه بازیکنان شمس آذر معتقد به زمین خوردن عمدی بازیکنان سپاهان به منظور اتلاف وقت بودند، تأکید کرد: نظر شمس آذر قابل احترام است و من هیچ پیامی ندارم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت زمین و میزبانی اراک، اظهار کرد: زمین شرایط خوبی داشت و خوشحالم در این زمین بازی کردیم و از کسانی که حواس‌شان برای نگهداری چمن هستند، تشکر می‌کنم. ممنونم از آلومینیوم بابت همکاری و از زمینی که در اختیار تیم ما قرار دادند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ