اذعان رسانه‌های آمریکایی به شکست واشنگتن در یمن

اقتصاد ایران: رسانه‌های آمریکایی تحولات دریای سرخ را شکست سیاست‌های آمریکا در یمن توصیف و این سوال را مطرح کردند که در این صورت، آمریکا در قبال دشمنان قوی‌تر خود چه خواهد کرد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌ها و نشریه‌های معتبر آمریکایی با انتقاد از شکست‌های آشکار دولت این کشور در قبال نیروهای مسلح یمن به عملکرد دولت بایدن در منطقه تاختند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این رابطه نوشت که یکی از ابعاد شکست آشکار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سیاست خارجی خود، در کشتی «سونیون» نمایان است که این روزها در دریای سرخ آتش گرفته و همه آن را رها کرده اند.

این روزنامه معتبر آمریکایی می‌افزاید که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در تامین امنیت برای کشتی‌ها در دریای سرخ شکست خورده و این شکست قابل انتظار بود.

مجله آمریکایی نشنال اینترست نیز با اشاره به شکست آمریکا در تامین امنیت دریای سرخ برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا نوشت که دشمنان آمریکا موشک‌هایی بسیار بیشتر از آن در اختیار دارند که کشتی‌های جنگی آمریکا بتوانند آنها را ساقط کنند.

این مجله می‌افزاید که نیروی دریایی آمریکا با موشک‌های ضد کشتی و بالستیک دشمنان خود مواجه است، موشک‌هایی که می تواند سامانه‌های دفاعی نیروی فرسوده دریایی آمریکا را شکست دهد.

این مجله می‌افزاید که تجربه سامانه گنبد آهنین اسرائیل نشان داد که چگونه با تعداد زیادی موشک می‌توان حتی به سامانه های دفاعی پیشرفته نیز فائق آمد.

نشنال اینترست می افزاید که ناتوانی آمریکا در برابر توانمندی‌های موشکی یمنی‌ها هشدار برای واشنگتن نسبت به تهدیدات بزرگتر از جمله چین را مطرح می کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ