خیانت صهیونیست‌ها با ترور آزادگان فلسطینی طوفان الاقصی

اقتصاد ایران: رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام خیانتکارانه خود با حمله به اردوگاه نورشمس در طولکرم، واقع در شمال کرانه باختری برخی از فرماندهان و رزمندگان مقاومت فلسطین را که در جریان آخرین عملیات تبادل اسرا از زندان‌های اسرائیل آزاد شده بودند به شهادت رساند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، طولکرم در شمال کرانه باختری در روزهای اخیر شاهد سنگین‌ترین حملات نظامیان رژیم صهیونیستی و شهادت رزمندگانی است که در جریان آخرین عملیات تبادل اسرای فلسطینی-اسرائیلی در هفته‌های نخست عملیات طوفان الاقصی از زندان‌های اسرائیل آزاد شده بودند.

 

.

 

همسر شهید «محمد الشیخ»؛ از فرماندهان گردان های طولکرم و یکی از پنج شهید روز نخست درگیری‌ها در اردوگاه نورشمس با تشریح لحظات ترور همسرش به خبرنگار تسنیم گفت: در حالی که پس از حملات در جستجوی پدرش بود، به ناگهان جوانان فلسطینی با آوردن تلفن همراه همسرش، از شهادت وی خبر دادند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , فلسطین , کرانه باختری ,

مادر شهید «عدنان جابر»، یکی دیگر از رزمندگان گردان های طولکرم با چشمانی اشکبار لحظات وداع از فرزندش می پردازد و می گوید: با من تماس گرفتند و گفتند که او زخمی شده اما وقتی راهی بیمارستان شدم، فهمیدم که پسرم شهید شده است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , فلسطین , کرانه باختری ,

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی بیش از 650 فلسطینی تنها در کرانه باختری به شهادت رسیده اند. در این بین بسیاری از کارشناسان معتقدند تشدید تنش اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بیانگر تلاش های هدفمند کابینه نتانیاهو بمنظور انتقال بحران از غزه بسوی کرانه باختری است.

 

ترور فرماندهان و رزمندگان مقاومت فلسطین که در آخرین عملیات تبادل اسرای صهیونیستی-فلسطینی از بازداشتگاه‌های اسرائیل آزاد شده بودند، بار دیگر تردیدها درباره امکان دستیابی به یک توافق جدید با صهیونیست‌ها و التزام دشمن صهیونیستی به آن را در میان گروه‌های فلسطینی تقویت کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ